domingo, 20 de julio de 2014

Summer Tales- LA SORRA( 500 miles- tradicional-Joan Baez)

LA SORRA

Bufa llevant a la costa. Aquesta insuportable humitat no només torna grisos els cels . Tot pesa encara una mica més, però no em queixo.

Les onades s´ han sublevat i castiguen indiscriminadament la sorra, robant pedres i esborrant part de la seva història. 

 Saps?  El perill més gran de la crueltat és deixar-hi records.

I jo estic aquí, intentant protegir-te amb poemes perque no puc descuidar-te dels vents que et traeixen , amor.

Un traidor no és res més que un prepotent que no accepta la seva solitut.

I sentat damunt teu desgrano entre els meus dits la teva rendició. Però tu tampoc et queixes.

Perque el secret dels poetes és que sabem morir.

I en cadascuna de les nostres petites morts trobar-hi algú per estimar.





I si tu vas perdre el tren en el que estic
aleshores sabràs que he marxat
Podràs sentir el xiulet del tren
a 100 milles d´aquí

Oh Senyor.. estic a una, estic a dos, estic a tres
estic a quatre, estic a cinc-centes milles
lluny de casa.... lluny de casa... lluny de casa

No tinc cap samarreta a la meva esquena
I ningú dona un duro pel meu nom
Senyor, d´aquesta manera
no puc tornar a casa-....


No hay comentarios:

Publicar un comentario