lunes, 29 de diciembre de 2014

I avui venia en el tren amb tu.. Dayna

Estic veient  que amb els  anys estic  simplificant postures. 

Potser ( i no ho nego) estic mimetitzant les actituds dels meus  herois ( Dylan, Cohen, Waits, Morrison) que  amb el temps estan tornant a les estructures bàsiques, al  jazz i al blues primigeni.

Com dirien els  anglesos " return to the cradle" . Un lloc on les  respostes no estan viciades  on  els " m´ agrada o no m´agrada" triomfen sobre  les  coses que  convenen o no convenen...

Cada vegada penso  més que els sentits estan  tan amenaçats, tan  intencionadament condicionats que perden  tot el  seu significat. Ens convertim en " projectes de..".. o com descrivia molt bé Dylan als  anys 90... cada  paraula és analitzada, cada  cervell  creiem que es civilitzat, s´ignoren  els instints

Avui en el tren estava sentat d´un tio que li deia a l´altre que  estava  al telèfon: - Si  tens qualsevol consulta avui pots trucar-me( la cara  li deia   va , va, truca´m), aquesta nit estic sol,  tinc la  dona a Castelló.

I jo estava  tocant el piano amb els meus  dits a la  finestra,  donant l´última  ordre al  bateria perque rematés l´èxtasi.

Estava  emocionat  amb el que  he escoltat de  grans  bandes que treuen  disc al gener... quina  meravella de  disc  que han tret els Decemberists, quins dos  videos  més  ben parits  han tret els Belle & Sebastian de Glasgow  amb un  encisador look retro,  en quines tres peces han avançat els Waterboys... també  he  pensat que  t´estaria abraçant continuament , perque abraçar-nos ens dona força, i he pensat  en tu Dayna, quan ahir  em vas donar la bona nit  amb una  sorpresa que ens  arribarà  aquest mes de març.

I em  vas  tornar a  repetir que  sóc jo qui té raó, que  abraçar és més important  que dir si ens convé o no ens convé fer-ho.

Com es pot arribar a pensar  que abraçar-nos ens  torna dèbils?


You hold  me  strong and tender
like it would hurt you
to let me fall down.
Like I´m precious and  wild
like  I´m a  newborn child,
it´s  how you hold me,
how  you´re holding me now.

( Dayna Kurtz)






No hay comentarios:

Publicar un comentario