miércoles, 18 de marzo de 2015

IN THE GARDEN - Van Morrison ( pel meu gran amic Emili)


 Estimat amic  meu.

Aquest  diumenge  em vas ensenyar  que , certament, no hi  han gurús, no hi ha  cap mètode, no hi ha  cap mestre que  valgui.

Només existia l´ amor tan brutal  en uns ulls on  ja no hi cabien més llàgrimes.

I ho vaig veure  ben clar... el teu amor  serà sempre  aquell  jardí, el paradís de la Susana, honest, sincer i com no podia ser d´una altra manera,  ben mullat per la pluja

Oh yeahhhhh.


En el jardí  ( In The garden- Van Morrison) 


Els  carrers  sempre estan mullats per la  pluja.
Després  d´un dutxa d´estiu , quan et vaig veure dempeus
en aquell  jardí, en  aquell  jardí mullat  per la pluja.

Et vas assecar les llàgrimes  dels teus ulls en el dolor
mentre observàvem com els pètals queien a terra,
i quan em vaig sentar  al  teu  costat, 
vaig sentir aquell enorme sentiment de tristesa,
aquell dia,
en aquell jardí.

I aleshores  un dia  vas tornar a  casa ,
eres una  criatura extasiada
que  va trobar la clau per arribar a la seva ànima,
aquella  ànima  que  vas obrir aquell dia
que  va  tornar al  jardí.

La brisa d´estius antics  bufava en el  teu rostre ,
la llum de Déu brillava  en el  teu preciós semblant,
i eres del color de les liles 
quan et vas sentar al costat del  teu pare i de la teva mare
en aquell  jardí.

La brisa de l´estiu bufava en el teu rostre ,
en les mateixes  liles que guarden les  teves paraules d´estiu
i vaig començar a tremolar des del coll  fins  la columna ,
i em  vas  encendre a llum del dia, i a tota aquella  natura
que es podia  trobar en aquell  jardí

I aleshores  va semblar com si entressis en èxtasi
i la  teva  visió  infantil de les coses es  va tornar tan bella....
i vàrem sentir  les  campanes de totes  les Esglésies,
i ens  vàrem estimar tant...
i vàrem sentir la presència  de la joventut i dels  eterns  estius
aquell dia, en aquell jardi .

I només era acaronar lleument   les teves  galtes 
i semblar com  si jo tornés a néixer .
De quina  manera et  vas ruboritzar
mentre ens  tocàvem lleugerament...
i vàrem sentir la presència de Crist 
aquell dia, en aquell jardi .

I em vaig tornar  cap a tu i et vaig dir:
amor...
No hi han gurús, no hi  ha cap mètode,
no hi ha  cap mestre,
només  existim tu i jo  i  la  natura, 
i el nostre Pare, 
en aquest  jardí.

No hi han gurús, no hi  ha cap mètode,
no hi ha  cap mestre,
només  existim tu i jo  i  la  natura, 
i el  Pare, 
i el Fill 
i l´Esperit Sant 
en aquell jardí ben mullat  amb  la pluja

No hi han gurús, no hi  ha cap mètode,
no hi ha  cap mestre,
només  existim tu i jo  i  la  natura, 
i el  Pare, 
i el Fill 
i l´Esperit Sant 
en aquell jardí ben mullat  amb  la pluja





 

  

1 comentario: