miércoles, 19 de junio de 2013

Natalie Maines & Ben harper- Take it on faith


Ara que tinc tots els expedients tancats  i em sento molt tranquil amb mi mateix, em dedico a  fer el que m´agrada: escriure amb el meu amic  Frost ( forever and ever Tom) ,  estar amb els   meus,  i en música  buscar , buscar i buscar. Perque les passions no venen. Les trobes.



De veritat que  t´ho pots creure


Només hi ha un cami
que va dins i  fora del meu cor
no sé ni a on comença
ni tampoc on s´acaba.

Però la  nit és jove,
més  jove que nosaltres
Cremem-ho tot,
estigui bé  o malament,
Jo et perdonaré a  tu
I tu em perdonaràs a mi

De veritat que t´ho pots creure,
que jo estaré allà
quan el dolor  arribi.
De veritat que jo m´ho creuré
Que tu ho intentaràs
Que ho intentaràs
I no fugiràs corrent 

Puc estar encesa,
Puc suportar-me a mi  mateixa,
Però en el fons
Només sóc una noia
A qui li espanta estar sola.

Avui ha estat  dur,
Però demà será un dia  nou
I si tu estàs allà per mi
Jo estaré allà per tu
Segur  que será així 

De veritat que t´ho pots creure,
que jo estaré allà
quan el dolor  arribi.
De veritat que jo m´ho creuré
Que tu ho intentaràs
Que ho intentaràs

I no fugiràs corrent
Quan  sigui dur.
Molt dur

1 comentario: