martes, 24 de junio de 2014

Summer Tales - LIFEFORMS- DAUGHTER

L´emoció és la meva única pàtria. 
És la forma més honesta que he trobat de ser lliure 
i d´intentar que d´altres també puguin ser-ho …





Formes de Vida
(lifeforms)

Des del principi, petites formes de vida poden matar-te
i ho fan sense avisar-te perque així no puguis explotar.
Atura els teus incipients tentacles i para´t a pensar
de que els has perdut ara que tot just comences a parpallejar
i fas que ella se´n recordi d´ell.

Fas teus els trets del seu rostre,
la teva mare s´ocupa de blanquejar-los.
Ella ja no sent cap tipus de calor.
Ella gairebé ni et parla.

Però tu ….
Tu sempre trobaràs un lloc on anar.
Oh.. tu....
Tu sempre trobaràs una altra matriu on créixer.

Bé .. Pots intentar esfonsar-te profundament
i així trobar tots els nens perduts en el mar
Troba a tots aquests nens
que van ser assassinats discretament
per la seva pròpia infantesa.-

I fer que deixin d´abraçar-te i poder cridar
de que perdràs els teus somnis més salvatges
i que em deixa aquí recordant què vaig sentir
quan ell em va deixar sense cap motiu...

Però tu ….
Tu sempre trobaràs un lloc on anar.
Oh.. tu....
Tu sempre trobaràs una altra matriu on créixer.

Tu pots intentar oblidar-me però jo no et deixaré tan fàcilment
Tu pots intentar oblidar-me però jo no et deixaré tan fàcilment
Estic flotant sobre l´aigua que m´arrossega al mar
Aquesta vegada vaig a la deriva
però te´n penediràs d´haver-me concebut...
Sempre hauries de desfer-te dels cadàvers que has deixat enrere
com ho fan els insectes.....







No hay comentarios:

Publicar un comentario