viernes, 14 de noviembre de 2014

Friday cover- BRANDI CARLILE (Johnny Cash -FOLSOM PRISON BLUES)

Avui divendres  toca un clàssic del gran Johnny Cash  en una  superlativa i increïble   versió de la Brandi Carlile, qui  abans de  començar  la cançó demana que tothom es posi dempeus en sentir el nom de Mr Cash.

És una cançó que parla  de la llibertat i que va molt més enllà de la seva  estructura falsament lineal.

No cal cometre un  crim  per no tenir llibertat... 

Hi han  moltes  maneres de perdre-la:  definir-nos un món per després no saber viure´l és la més  terrible de totes.

Oh yeahhh.








EL BLUES DE LA PRESÓ DE  FOLSOM
( FOLSOM PRISON BLUES)

Escolto com  arriba  el tren, 
el sento com està just a tombar aquella volta
però jo no he vist la llum del sol,
ja no  recordo quan  va ser .
Estic clavat a la presó de  Folsom,
i el temps continua passant lentament,
però continuo  sentint aquell tren
que  va  cap a  San Antone.

Quan era un marrec petit
la mare em  va  dir: 
Nen... no juguis  amb pistoles.
Però vaig disparar a un  home a  Reno
només  pel fet de  veure´l morir
Quan  sento aquell  xiulet del tren
baixo el cap i em poso a plorar.

M´hi jugo el que  vulguis 
que en el  tren hi han tios  rics
menjant en un  elegant  vagó-restaurant.
Segurament s´estaran prenent un  cafè
i fumant  grans puros.
Jo ja  sabia el que se´m venia a  sobre,
ja sé que no puc  ser lliure,
però tota aquella  gent  continua movent-se
i això és el que em tortura.

Bé... si m´alliberessin d´aquesta presó,
si aquell  tren de la via fos meu,
suposo  que em mouria  una mica
allunyant-me de la línea,
lluny de la presó de  Folsom
és el lloc on vull estar,
i deixaria  que  aquell xiulet de  solitud
fes  volar  ben lluny la meva  tristesa



1 comentario:

  1. La Brandi s'ha d'escoltar dempeus. Assegut és un insult al seu geni i a la seva empenta.

    WOW! which means What (an) Outstanding Woman. ;-)

    ResponderEliminar