sábado, 23 de febrero de 2019

Hineini,Hinieni

Quan el dilluns  em posaven l´anestèssia  em van convidar en que pensés en alguna cosa bonica. Els  que  havien de respondre   havien respost tots, com sempre. Em sentia molt  i molt afortunat  i me´n  vaig  anar  cantant  aquesta  cançó.

Però Leonard, la  xerrada   que tenim pendent , la tindrem  en un  altre moment. És  veritat que  els  catetos i els  imbècils volen  que les coses  siguin  més  fosques. Quina  banda  d´ignorants que es  creuen el corrent emocional dels nostres  temps.

Deixem que els  tarats s´auto-destrueixin i  apartem-nos del  seu joc, com  tu vas  dir

Sabies  perfectament què havies de  fer per poder   cantar el Hineini, Hineini....

Ara també ho sé jo







I partir d´aqui, llenya al mono fins que em deixin!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario