lunes, 18 de junio de 2012

DARLIN´ JOSH RITTER

Darlin´
Josh Ritter
EP. Bringing in the darlings
Any: 2012

Estimada

Quantes coses coses has de pensar?
Quantes llàgrimes  he de  beure?
Quantes  coses  he  de deixar?
Quanta sang  en el pit d´un home?

Estimada.
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Si et plau…

Estimada.
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Em deixaràs que et digui “estimada”?
És el que jo necessito…

Quantes coses vols?
Depèn això del que jo tinc?
Quan de temps pot durar això
Si jo no estic segur i tu no ho saps?

Estimada.
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Si et plau…

Estimada.
Em deixaràs que et digui “estimada”?
Em deixaràs que et digui “estimada”?
És el que jo necessito…

Estimada estic aquí a fora trucant el timbre.
Estimada:  Es suposa que he de provar-me a mi mateix
si tu no em deixaràs que  ho faci?


No hay comentarios:

Publicar un comentario