lunes, 4 de junio de 2012

STOLEN CAR-BRUCE SPRINGSTEEN

Una altra de les  joies de The River. Sempre  he pensat que el Bruce  era un autor més social que polític, amb una delicada  sensibilitat i comprensió pels problemes de la classe treballadora del seu país.
Aquest és El Boss que m´agrada més i amb el que em sento més identificat




COTXE ROBAT- STOLEN CAR-BRUCE SPINGSTEEN

Em vaig trobar a una noieta  i vaig assentar-me
en una petita casa a una punta de la Ciutat,
ens  vam casar i vam jurar que mai ens separaríem
Aleshores, poc  a poc , els nostres cors es van distanciar.
Al principi  vaig pensar que només era una inquietud
que desapareixeria amb el  temps
alhora  que el nostre amor s´anés aprofundint.
Al final  suposo que  va haver-hi alguna cosa més
que ens  va separar i ens  va fer plorar.

Estic conduínt un cotxe robat
Baixant per l´Avinguda Eldridge
Cada nit espero ser agafat
Però mai ho fan.

Ella em va preguntar si recordava les  cartes que  vaig escriure
quan  el nostre amor era jove i audaç.
Ella em va dir que la nit passada les va  llegar
I la va fer sentir com si tingués cent anys

I estic conduïnt un  cotxe  robat
En una nit molt molt fosca
I em dic  a mi mateix que estaré bé.
Però condueixo de nit i ho faig amb la por
De que en aquesta foscor jo desapareixeré


No hay comentarios:

Publicar un comentario