jueves, 7 de febrero de 2013

THINK YOU CAN WAIT-THE NATIONAL

Senyores i Senyors  us presento  a una enamorada meva, una  fantàstica cançó d´un grup acollonant  com són els THE NATIONAL.-

Aquesta peça, que ja havia posat en el bloc però que no havia traduït fins  avui, surt a una peli que es diu Win Win Win  i  la que surt el monstre Giamatti.

Sobren les paraules per aquesta passada( perdoneu-me que no sigui   massa  objectiu, però noi, els enamorats mai ho són)


Think you can wait- The National
                                                      Creus que pots esperar?

Anava  a la deriva, plorant.
Estava buscant  aillar-me,
m´estava  esfonsant
però m´emportaré els meus dimonis amb mi,
d´una manera o altra.

M´estic tornant boig.
Creus que pots esperar?
M´estic allunyant dels límits.
Creus que pots esperar?

Hem estat corrent en una carrera d´insomni.
Hem estat massa temps lluny de l´infantesa.
Tu i jo hem passat una bona nit
Però,  una  a una,  estem perdent
totes les sortides que ens queden,

M´estic tornant boig.
Creus que pots esperar?
M´estic allunyant dels límits.
Creus que pots esperar?

No és veritat?
Tot  el que tinc  ho és  tot
No és veritat?
Tot  el que tinc  ho és  tot

El que penso és molt senzill,
vendré pomes i aigua  gelada  fora el temple.
No causaré problemes.
m´emportaré els meus dimonis amb mi,
d´una manera o altra

Hem estat corrent en una carrera d´insomni.
Hem estat massa temps lluny de l´infantesa.
Tu i jo hem passat una bona nit
Però,  una  a una,  estem perdent
totes les sortides que ens queden

Ho intentaré
Però no podria ser millor del que veus ara.
Tot el que tinc ho és tot.

9 comentarios:

  1. I si tot el que tens és el que veig ... puc esperar :)

    Puc entendre que n'estiguis enamorat, a mi també m'agrada molt!
    Bessets.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. m´ agrada molt mes l´ autocritica que la tragedia.
      la canço exposa problemes, pero no els dramatitza en exces.
      Aquesta ponderacio esta molt ben assolida

      Eliminar
  2. Sí que és acollonant, la cançó i el que diu, sobretot aquest "Tot el que tinc ho és tot", uaaaaaaaau!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. algun dia hauries d´ agafar una bona canço que t´ inspires un relat dels teus i no tant aquelles fotos "raretes" a les que jugueu..jejejeje.
      Estic segur que serien encara mes espectaculars.....
      No siguis gaire bona aquest finde.
      Ptns

      Eliminar
  3. De cuando en cuando nos sobreviene nuestro particular " día de furia" y todo a nuestro alrededor se colapsa. Es bueno inspirar aire y esperar a que todo temple. Quienes nos quieren nos entenderán, tal vez nos perdone.
    Estupendo tema.
    Enhorabuena.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. es verdad, pienso que querer es, muchas veces, hacer algo por el otro aunque te joda. Ir en la misma direccion es muy facil. Lo otro, cuando se pone en medio el orgullo, no tanto.
      Un beso y buen finde

      Eliminar