sábado, 14 de diciembre de 2013

LAURA MARLING -

Estimada  Laura:

Feia temps que  volia parlar  amb tu.  Porto dos dies amb incontinència mental i quan  l´arxiu està ple  començo a  tenir mal de cap.

Em coneixes  i saps  que sóc un tio normal, que li agrada  parlar  amb persones  , però que últimament només  fa que trobar-se clixés.  En el seu  voltant  pot  preveure , com si fos un joc, totes  i cadascuna de les  respostes  als seus intents de  diàleg. És absurd  i molt avorrit parlar amb algú que mai et podrà sorprendre.

Fins  aquí puc acceptar les  regles del  joc, i  fins i tot ( quan  no tinc res millor a fer ) jugar-hi...  Però em subleva que m´intentin fer creure allò que no és. 

Parlen de l´amor  i tenen els sants  collons de limitar-lo a les paraules. Saps que ets molt amic  meu, saps que t´estimo, em posa molt trist  veure´t així  i moltes altres  lindeses.

No puc deixar de pensar que deixar-ho només  aquí  és el pitjor dels sacrilegis possibles.  Si no et diuen res, com a mínim , no et menteixen.
  

Em diuen que sóc un girat  i un borde però crec sincerament que s´equivoquen. Com puc fer bona cara a algú que  ha volgut fer mal a algú que estimo? La persona  que estimo  crec que es mereix com a mínim el dret a veure´m que  estic molt enfadat  i que, una vegada l´hagi deixada reconfortada tot lo bé que  hagi sigut capaç de  fer-ho, m´ofereixi com a fidel aliat per la seva venjança.

Els que preconitzen el diàleg l´única cosa que volen  es que no els esquitxin, no implicar-se, no prendre  partit, quedar-se  en la monstruosa  ombra dels covards i dels rastreros . Hi ha potser alguna cosa més coherent que ser emocionalment radical?

Per això de  tant en tant  necessito parlar amb algú intel.ligent que em digui que no sóc cap monstre, que els veritables  monstres són ells, que  fan que les emocions es posin al servei de la normalitat, de que mai passi res.

I com  sempre  torno a  tu, Laura.  No canvïis mai guapissima.

Ens veiem aviat
Un petó.-
Enric 


Pd.- per aquesta  terra  diuen que ens preguntaran  si volem ser independents....

Que no ho saben que ja ho som? Els sentits estem confinats a l´Estat més petit i més bell del món...  






No hay comentarios:

Publicar un comentario