martes, 31 de diciembre de 2013

I LOVE MUSIC

PROMETO DEIXAR-VOS EN PAU FINS DESPRÉS DE REIS PERÒ  NOI....
NO M´HE POGUT ESTAR DE COMPARTIR AQUESTES COSES TAN BEN PARIDES. 
DE FET, NO CONEC UNA MILLOR  MANERA DE  DESITJAR-VOS UN BON ANY.

OHHH YEAHH



 

DAFT PUNK.- INSTANT CRUSH 
per mi la millor  cançó de l´any. La vaig escoltar per primer  cop el mes de juny 
Un gran mes  si senyor.

DAWES: FROM A WINDOW SEAT

Us aviso ; no podreu parar d´escoltar aquesta peça.

PAPER AEROPLANES.- WHEN THE WINDOWS SHOOK

Només em  faltava posar-vos aquesta  cançó per culminar la meva decisió de que sigui el millor Cd de l´any


JOSH RITTER: NEW LOVER

No us l´havia posat abans  per no crear mals entesos, però  creus que s´escau  Bagué? 
Nano: quan una cançó és espectacular, amb ella  fins el  final... Oh yeahhh.

BETH HART I JOE BONAMASSA: NUTBUSH CITY LIMITS

Aquest  any  ha  estat un  any de moooltes teràpies... però de tant en tant el terapeuta necessita droga.
Aquesta  cançó és la meva... la de  vegades que l´he ballat aquest  any  mentre  tots miraven al "zumbat del Clot"....

ARCTIC MONKEYS: wHY´D ONLY CALL ME WHEN YOU ARE HIGH

La mateixa pregunta em  faig jo moltes  vegades... que a mi també m´agrada la  festa!!

BRETT DENNEN:WHEN WE WERE YOUNG

Gran descobriment d´aquest any.- Com tots nosaltres blocaires desconeguts però COLLONUDAMENT BONISSIMS

CAITLIN ROSE: ONLY A CLOWN

Que bona que és aquesta  tia... Uf uf uf,,,,,

THE MELODIC:PIECE ME BACK TOGETHER

La Opera Prima de l´any... cançons senzilles i magistrals

JASON ISBELL. FLYING OVER WATER

La bona música senyors, no té fronteres i aquest tio i els seus Drive By TRuckers  són una passada.

BOY & BEAR: THREE HEADED WOMAN

Vull anar  acabant amb els agraïments  especials que  dedico a la web directcurrentmusic.com ... la millor  web musical del món 

LINDA THOMPSON: AS FAST AS MY FEET
Tanco  el post  amb un homenatge  al passat i al futur. 
Aquest  any ens  ha deixat Lou Reed i fa  tres anys  ho va fer la mare dels  germans Wainwright. La Linda Thompson els  ha demanat que li deixin  prestada  aquesta preciosa  cançó pel seu últim Cd  i la gran Dama  ha deixat que  la cantin el Teddy i la Kami Thompson... quedant-se ella enrera  a les  segones veus.
Deixem pas  al futur  i que  aquest sigui millor que  nosaltres

BON ANY

2 comentarios:

  1. Em sembla que hauré d'esperar el segon dia de l'any per escoltar tanta música... que avui tinc la colla a dinar... però no vull esperar ni conc minuts més per desitjar-te el millor any que el vulguis imaginar.

    Que tinguis un feliç 2014 ple d'amor i de música, Enric!

    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  2. Com les 12 campanades! Bona manera de començar l'any!
    Jo també et felicito aquest nou any.

    ResponderEliminar