lunes, 6 de enero de 2014

HOW LONG WILL I LOVE YOU?- THE WATERBOYS

El “Room to roam” és un dels meus Cds favorits dels Waterboys. D´aquest disc el bloc ja en porta traduïdes tres “ a man is in love” “raggle taggle gypsy” i “ in search of a rose”. Em manca per traduir el “further up further in”

La memòria ( i el buscador del bloc) em falla perque estava segur que aquesta ja estava traduïda. Potser ho està però no la trobo.

Si que és veritat que des de 1990 és una de les meves cançons d´amor preferides. De fet , el seu “longer if i may” em posa la pell de gallina cada cop que l´escolto

Ara torna a estar de moda gràcies a la peli “ About Time” amb dues versions , la de la Ellie Goulding i del J. Boden. La primera arxi-coneguda en el mainstream i del segon no en tinc ni la més remota idea, però guanya de carrer en la seva versió

Si no heu vist la peli us la recomano ( una comèdia romàntica sense masses pretensions, sense massa gominola i molt tendra i que ha fet que aquests dies mirés a meu pare amb uns altres ulls )....

També us recomano “ Sobran las palabras”, una bona història indie amb el recent desaparegut Gandolfini i tres grandíssimes actrius, la Louise Dreyfuss, la inigualable Sra Keener i la Tony Collette

Bé... Tornem als Waterboys de Mike Scott

Hi han vicis que tenen privilegis i hi han privilegis que porten més de vint anys d´avantatge als altres.


FINS QUAN T´ESTIMARÉ?

Fins quan t´estimaré?
Sempre que les estrelles estiguin sobre teu,
i més temps si pogués

Fins quan et necessitaré?
Sempre que les estacions necessitin
seguir el seu propi camí.

Fins quan estaré amb tu?
Sempre que el mar estigui obligat
a defallir quan arribi a la sorra.

Fins quan et voldré?
El mateix temps que em vulguis tu a mi,
i segur que molt més encara.

Fins quan t´abraçaré ?
Tot el temps que el teu pare et va dir,
Tot el temps en el que tu estiguis.

Fins quan m´entregaré a tu?
Sempre que jo visqui a través teu.
De fet, fins que tu ho diguis.

Fins quan t´estimaré?
Sempre que les estrelles estiguin sobre teu,
i més temps si em fos possible



How long will I love you 
As long as there are stars above you 
And longer if I can 

How long will I need you 
As long as the seasons need to 
Follow their plan 

How long will I be with you 
AS long as the sea is bound to 
Wash upon the sand 

How long will I want you 
As long as you want me to 
And longer by far 

How long will I hold you 
As long as your father told you 
As long as you are 

How long will I give to you 
As long as I live through you 
However long you say 

How long will I love you 
As long as stars are above you 
And longer if I may


3 comentarios:

  1. gràcies enric per seguir per aquí amb les teves cançons ! Bon inici de 2014 ! records ;-)

    ResponderEliminar
  2. About Time ...
    me gustó mucho.
    La canción también. Feliz Año 2014

    ResponderEliminar