domingo, 12 de enero de 2014

go gentle-Robbie Williams

s evident que no tot el que és “mainstream” és dolent.

Considero que aquesta cançó és fantàstica sobretot perque el seu record serà veient pel retrovisor al meu fill petit com la canta, desinteressat, sense pretensions, passant-s´ho (literalment ) de puta mare.



GO GENTLE
( Ves amb amabilitat)

Coneixeràs a alguna gent molt rara.
Benviguda al zoo.
Tindràs amargues decepcions,
treu-n´hi potser una o dues.
Alguns d´ells semblen que estan sempre enfadats,
alguns són mala gent,
la majoria són retorçats,
només uns pocs són com cal.

Ara, quan baixis a ballar amb els joves de la Disco
simplement nena, no et compliquis,
ara no els tens que besar.
No perdis el temps amb els idiotes
que es creuen que són uns herois,
segur que et traiiran
Queda´t amb nosaltres : “els raros”

Perque durant tots els teus dies i les teves nit
jo estaré allà. Si que estaré allà.
Si que ho faré.
Ves amb amabilitat per la vida,
si tu vols, jo estaré allà.
Quan em necessitis estaré allà
per tu

No intentis fer que t´estimin,
no responguis a cada trucada
Nena, sigues un gegant
deixa que el món es faci petit
Alguns d´ells són mortífers
alguns no deixen que se´ls hi vegi,
però si ho intenten i et fan mal
digue-li al teu pare.

Ara quan hagis de donar el teu cor ,
només has d´estar segura de que s´ho mereixen,
si no se l´han guanyat segueix buscant
que paga la pena fer-ho.

Perque durant tots els teus dies i les teves nit
jo estaré allà. Si que estaré allà.
Si que ho faré.
Ves amb amabilitat per la vida,
si tu vols, jo estaré allà.
Quan em necessitis estaré allà

per tu 

No hay comentarios:

Publicar un comentario