viernes, 7 de marzo de 2014

IT WON´T CHANGE ME -LYDIA LOVELESS

Gran cançó i gran video de la Sra Loveless.- Let´s go rocking babes!!!

Nota.- El baix és el seu marit i el bateria ( gran gran gran) el pare de la criatura rossa amb botes vaqueres




LYDIA LOVELESS

No em canviarà.

Bé tenia moltes coses a dir la nit passada.- Noi.. Ho sento... Te les vaig dir a tu?
Parlo massa i de vegades m´oblido de a qui estic parlant.- La meva boca és com un vaixell que s´esfonsa.- Només faig que tirar per la borda paraules amb
l´esperança de que les pugui mantenir sobre l´aigua. Però per més que intento secar-les més mullada em quedo.

I aleshores és quan dic que no sóc tan dolenta com semblo. Jo acostumava a ser millor nen, no ho veus?
Tu, de tota la gent, hauries de saber de que aquesta no sóc realment jo.
I que això segur que canvia l´opinió que tens de mi però, nen, no em farà canviar
Si.... això segur que canvia l´opinió que tens de mi , però, nen, no em farà canviar

Algú em va trobar tirada al terra.- Deu fer dos nits seguides que estic fora. Si tu no em senyalitzes amb llums el camí cap el llit hauré de cagar-me en Déu una altra vegada. Així que tio, no em diguis que l` infern no està allà , ja que el puc sentir en mi cada moment en el que estic pujant les escales.
Digue´m perque no puc dormir tota la nit... La beguda m´hauria de sentar bé per collons

Potser és veritat que no volies tractar-me malament, però tot pren més sentit quan crides. Si realment vols aixecar-me la veu ...
això segur que canvia l´opinió que tinc de tu, tio, però no em farà canviar a mi
això segur que canvia l´opinió que tinc de tu, tio, però no em farà canviar a mi

Bé, podries fer un informe de mi i descriure´m com “una porqueria blanca”
Perque nen, no s´ha de ser massa llest per veure que les coses són així
Perque només faig que jurar que cada ressaca serà l´última
Sembla que només el whisky em dona una patada al cul i fa que encara hi torni.

Així que Jesús guia´m amb la teva llum- Em pots estimar allà amb l´infinit interior que tens . Però he tingut pensaments sobre tu que et faran estar alerta aquesta nit. Perque ser bona m´està matant per dintre. I aquesta nit no vull anar a dormir a la meva hora , perque això pot fer canviar qui realment sóc. I això no es guai.

Perque aleshores diré: Ei, això no està tan malament!
I si no puc canviar qui sóc no ho hauria d´intentar. Així que aneu-vos tots a la puta merda.
Jo només faig que dir-me: Suposo que no hi ha cap eternitat!
Això segur que canvia l´opinió que tens de mi Jesús, però no em farà canviar
Això segur que canvia l´opinió que tens de mi Jesús, però no em farà canviar
Això segur que canvia l´opinió que tens de mi nen, però no em farà canviar
Això segur que canvia l´opinió que tens de mi nen però no em farà canviar


No hay comentarios:

Publicar un comentario