sábado, 1 de marzo de 2014

WHEN THE DEAL GOES DOWN-BOB DYLAN

La saviesa sempre s´obre camí a  base d´hòsties.

A tots els que aquesta setmana m´han cantat aquesta cançó, d´una manera o altra, us dec el meu cor.

Gràcies.




Quan tot s´acabi

En la placidesa d´aquesta nit, en la llum més antiga del món,
quan la saviesa s´obre camí a base d´hòsties...
El meu cervell desconcertat s´esforça inútilment en entendre.
A través de la foscor dels camins on ens porta la vida
cada invisible oració és com un núvol a l´aire.
El demà està al cap del carrer.
Vivim. Morim. I no sabem perquè
jo només sé que estaré amb tu quan tot s´acabi.

Mengem i bevem. Sentim i pensem.
Deambulem pels carrers .
Ric i ploro alhora.
Estic obsessionat per coses que mai vaig entendre
i que mai vaig voler dir-les.
La pluja de mitjanit segueix el tren.
Tots portem la mateixa corona d´espines .
Ànima contra ànima.
Les nostres ombres s´estan gronxant
jo només sé que estaré amb tu quan tot s´acabi.

La llum de la lluna brilla aquesta nit.
Bé, difícilment puc percebre la seva candidesa.
En el camí cap on ens dirigim
aprenem a viure i després a perdonar.
Aquestes hores tan precioses
en les que estem tan units  tu i jo
tenen la fragilitat de les flors.
Apareixes davant meu com una visió del cel.
Jo només sé que estaré amb tu quan tot s´acabi.

Vaig agafar una rosa i me la vaig penjar a la jaqueta,
vaig seguir una corrent plena d´entrebancs,
vaig escoltar una remor ensordidora,
vaig sentir alegries fugaces.
Sé que res no és el que sembla.
En aquest món ple de penes i decepcions
ja no em veuràs emprenyat
Perque l´única veritat
és que a tu et dec tot el meu cor

i que estaré amb tu quan tot s´acabi

No hay comentarios:

Publicar un comentario