viernes, 7 de marzo de 2014

LES DUES JOIES DEL NOAH GUNDERSEN

 Al lloro amb aquest americanet.
Mireu quines dues cançons tan belles que es marca el col.lega




AVALANCHE
( Allau)

Jo era un ocell desorientat
Vaig haver de marxar per salvar la meva ànima.
Tu també eres un ocell desorientat
i no feiem res de dolent perdent el nostre temps
i no matant-nos a nosaltres mateixos.
Porta´m a la part Oest d´aquesta ciutat
On ens vam treure els vestits i els vam cobrir.
El cel estava ple de blau.
El cel estava ple de grisos
Jo m´estava preguntant com podiem aguantar tot allò
i simplement vaig fotre el camp.

I ara és el temps en el que els colors s´arrengleren
i tu et quedes estirat al llit despullat i amarat de suor
i començo a demanar que vinguin les respostes
però és rematadament dur
quan tu no saps què has fet.
Gairebé s´ha acabat del tot
però res està malament.

Tu vas ser un allau
i jo una ciutat pujada desesperadament
al costat d´una muntanya
i tu em vas demanar que et portés aigua
i et vaig donar vi com el cabró que jo era.
I vaig dir que tu eres meva.

Però és molt dur saber que s´ha acabat
quan realment encara no ha començat
El teu cos m´està cridant
I no puc fer-ho bé
si estic equivocat.
Però nena: Ets tan bella!
Ets tan bella!!!!




DYING NOW
( morint ara)

Navega, gitana del meu cor.
Sempre has estat per aquí.
Has estat amb mi des del principi.
Navega! Navega !
Oh noia d´argent.
M´has fet donar voltes molt ràpid
com si fos una atracció de fira.

M´he fet un fart de viure en aquesta Ciutat
M´he fet un fart de volar tenint els peus a terra
Tu no pots construir els teus ponts
després d´haver-los cremat
M´he fet un fart de viure
Però ara m´estic morint.

Quant de temps
Quan de temps farà falta
perque puguis aprendre totes les teves lliçons
a partir dels teus errors?
Què falta perque s´assequi el pou?
La galleda et puja buïda
I tu et preguntes perquè.-

T´has un fart de viure en aquesta Ciutat
T´has fet un fart de volar tenint els peus a terra
Tu no pots construir els teus ponts
després d´haver-los cremat
T´has fet un fart de viure
Però ara t´estàs morint.
t´estàs morint

Fins aviat.
Tot ha de continuar
i no puc deixar-ho enrere
si mai he sabut realment què tenia.
Fins aviat a “ res m´importa ara!
Qui sap si encara puc tenir una oportunitat
així que de totes maneres ho intentaré

Perque
M´he fet un fart de viure en aquesta Ciutat
M´he fet un fart de volar tenint els peus a terra
Tu no pots construir els teus ponts
després d´haver-los cremat
M´he fet un fart de viure

Però ara m´estic morint.

No hay comentarios:

Publicar un comentario