domingo, 14 de enero de 2018

three billboards outside Ebbing- Townes Van Zandt- Buckskin stallion


Com que  avui ingresso a l´hospital, ahir  dissabte  em  van deixar fer el que em donés la realissima  gana.

Pel matí vaig estar  vaguejant per l´ordinador. Al migida  li vaig demanar a  ma mare que em fes una paella  i a la  tarda  volia fer doble sessió de cine.

La primera  l´ hauria de  veure  sol  i la segona acompanyat per les dues dones de la meva vida.

La segona  peli , una d´espanyola rodada a  Vietnam, un  discret i inútil entreteniment,-. Però  només  veure riure a ma mare rient-se al meu  costat ja pagaven la pena totes les entrades d´aquest món ....


Però la primera " Tres  anuncios en las Afueras"  va ser una magnífica i gratificant  sorpresa.  Exquisidament  escrita( no feu cas a l´amargat del Boyero), i aneu-la a  veure  que és un pel.liculon, alegre, trista, sarcàstica  i amb molta tendresa i alhora mala llet.

No apta per lineals. Recomanable per aprenents a  subversius


Només  calia  veure la  banda sonora. Allà  hi trobarem  al  gran cantant americà maleït: Townes  Van Zandt... sempre meravellosament imprescindible 





Un semental de ante negro

La oí cantar en las lenguas de plata
La oí llorar en una tormenta de verano
Yo la amaba, pero ella no lo sabía
Así que no pensaré en ella nunca  más
Ahora se ha ido, y yo aún no me lo puedo creer
Así que no pensaré en ella nunca  más


Si tres más cuatro siempre fueran sólo siete
¿Dónde dejaría eso al  uno y al  dos?
Si  el amor puede existir
Y aún existiendo se puede sentir solo
¿ Dónde encajaríamos tu y yo? 
Hubo un tiempo que se fue
Y otro tiempo que está por venir
¿ Dónde encajaríamos tu y yo? 


Si yo tuviera un semental de ante negro
le domesticaría y lo haría cabalgar.
Si yo tuviera una goleta voladora
la  haría  navegar  hasta que se confundiera
con la luz del día
Si tu amor  fuera  mío para  siempre
Lo haría volar  hasta  que  se confundiera
con la luz del día


Canciones muy bonitas y lugares muy bonitos
Lugares que nunca has visto
Canciones bonitas y caras bonitas
Dime lo que nos quieren decir con sus sonrisas
Algunos parecen que van a llorar para siempre
Dime lo que nos quieren decir con sus sonrisas.



Si yo tuviera un semental de ante negro
le domesticaría y lo haría cabalgar.
Si yo tuviera una goleta voladora
la  haría  navegar  hasta que se confundiera
con la luz del día
Si tu amor  fuera  mío para  siempre
Lo haría volar  hasta  que  se confundiera
con la luz del día



No hay comentarios:

Publicar un comentario