jueves, 8 de marzo de 2012

GOD IS GOD- STEVE EARLE

Feia molt temps  que  volia  traduir  aquesta  cançó. La va escriure  fa temps  el  gran  Steve Earle  per la  Joan Baez  i el propi Steve l´ha  recuperat pel  seu últim Cd.

Hi ha una frase que m´agrada  molt   " vaig rebre la  benedicció de que  cada  dia  a  la terra és una altra oportunitat qte tenim de  fer les coses  bé"

Últimament  amb els  meus tractes  amb Déu  he  sortit  bastant malparat. Però com diu la cançó, Déu és Déu.

Per la meva  part, intentaré  continuar fent-ho el millor  que sàpiga i pugui




Déu és Deu
( God is  God- Steve Earle)

Jo crec  en les  profecies,
Alguna gent  veu coses  que no  tothom  pot veure
I  una vegada, en un instant, ells ens passen el secret a  tu i a mi.
Jo crec  en els  miracles
Alguna cosa que crema en els  arbres i en els matolls
Tots podem aprendre a  cantar les  cançons que canten els àngels
Jo crec  en Déu, però Déu no sóc jo.

He  viatjat arreu del món
He  estat a  poderoses  muntanyes
He observat la natura salvatge
I mai he vist una línea a la  sorra o un diamant  a la pols
I és així quan  el nostre destí es desplega
Cada dia  que passa  estic  segur  de menys  coses
Fins  i tot els meus  diners  em diuen
que és  en Déu  en qui tinc que  confiar
Jo crec   en Déu, però Déu no es nosaltres

Oh Déu, pel meu senzill  enteniment,
No importa  quin  nom  et posi
Realment crec  que el nom  no    cap importància
He rebut la  benedicció
De que  cada  dia  a la  terra és una altra  oportunitat
Que tenim de  fer     les coses
Deixa que aquesta  petita llum  que  tinc
Brilli i s´enfronti a  l´obscuritat
És només una altre lliçó
Potser algú està mirant  i es pregunti  pel que tinc
Potser és aquesta  la raó per la que estic  aqui a la  terra
Potser no,,,Però jo crec   en Déu.
I  Déu és Déu


No hay comentarios:

Publicar un comentario