lunes, 19 de marzo de 2012

JA HA ARRIBAT TEMPS DE MERCURI

Senyores i Senyors... ja el  tenim aquí... Uf. No us podeu ni imaginar lo content  que estic.

Aquest llibre és un "jo " petit a les vostres mans. Si necessiteu que us  faci riure , plorar  i estimar a  algú allà  estarà,  ben vestit i llest per servir. No us  fallarà.

M´ha emocionat  la il.lusió que us ha fet a vosaltres, les infinites mostres d´apreci, suport i complicitat que he rebut

Gràcies  us les  tinc que donar a tots    però ara, just nascuda  la criatura,  permeteu-me  que només en doni dues : a Prada per fer-me saber estimar i a la  Roser per ser simplement ella, la meva segona mama, la meva  amiga....

 Tot el que ens  estimen i tot el que nosaltres estimem és l´únic patrimoni que realment importa.


 El proper  dia  28  a les  6 de la tarda , presentaré   a la criatura  a  la societat LA  BADALONENSE , carrer Sant Anastasi nº 14 al costat de la Plaça de l´Ajuntament de BADALONA.

US ESPERO

3 comentarios:

  1. Quina llàstima! em faria molta il.lusió veure't a Badalona presentant el llibre ... he de treballar.

    ResponderEliminar
  2. Allí estaremos los tres media hora antes, mínimo, para coger sitio!!!
    Ptnts,
    OCS

    ResponderEliminar
  3. Una cita obligada, la d'aquest dimecres a Badalona. Farem tot el possible per ser-hi.

    Felicitats per aquest gran treball.

    Una abraçada molt gran,
    Juanma

    ResponderEliminar