domingo, 4 de marzo de 2012

La mitja, The national and Bruce

Avui he fet la mitja del meu poble.
Dijous em va donar la paranoia i m.hi vaig apuntar sense haver entrenat en asfalt només que els meus divendres amb l´Andres per Montjuic.
42 anys i 1'46h,,,, estic molt i molt content
Recordo que l´última que vaig fer va ser  la de Mataró el mes de  desembre de  2010, en plena hecatombe ... però de tot se,n surt.  No m´he dedicat a cremar ponts... he intentat cuidar als que han volgut continuar amb mi.
Aquesta setmana  ja tindré Temps de Mercuri a les meves  mans... el primer  que faré quan el tingui serà agafar.me un dia de festa per celebrar-lo amb els meus... ells i jo ens ho mereixem.....
El 28 el presentarem a Badalona i després tot seguirà el seu curs.
No podem viure de l, història.L´hem de crear


 un dels meus grups preferits són els The National....  els grans mestres del matís, del punteig precís i delicat, salvatge i tendra alhora.
Aquest matí pel meu litoral  ells i en Bruce han corregut amb mi, sentint el vent de cara, orgullosos de l´esforç , de tirar sempre endavant

2 comentarios:

  1. Molt bona versió !!! i felicitats per la cursa, el més important no és el temps sinó que estiguis satisfet amb tu mateix.
    també acostumo a compaginar aquests dos plaers, correr i escoltar música... http://www.brucencatala.blogspot.com/2011/09/springsteen-friends-live-in-togores.html

    ResponderEliminar
  2. Jo començo la setmana vinent a preparar-me per la Cursa de la Dona. Tant esportista d'alt nivell per aquí m'ha picat...
    Enhorabona, gran, estàs fet un Abel Anton!!!
    Ptnts,
    OCS

    ResponderEliminar