sábado, 29 de diciembre de 2012

Cançons narcòtiques-Sera Cahoone

Quan estic molt cansat( físicament) m´agraden les cançons narcòtiques, aquelles que són extremadament pausades.

El meu fill petit, que és un catxondo, em diria: papa, qui s´ha mort? ...

Però a mi, en certs moments com aquest, em relaxen un ou.

Em permet escoltar-les i alhora pensar en les meves coses.

Mira que bé!... la Sera Cahoone i la Kim Taylor han fet possible que un projecte d´home pugui fer dues coses alhora.

El que no pogueu fer vosaltres les dones......

Pd.- Us recomano el  disc Deer Greek Canyon de la Sera Cahoone. Boníssim..

 Ah, la primera la tradueixo perque m´agrada molt, la segona no perque he de sortir a sopar fora i perque realment està tirada.



Aquí amb mi
( Here with me - Sera Cahoone)

A fora està tot completament fosc.
Poso la ràdio. No hi ha res que valgui la pena.
Tot el que sé és que estic sola,
que els meus peus no pujaran avui les escales,
que el meu cos em fa mal
necessitant que em truquis.

Sé que hauria de  sortir,
parar d´estar aquí sentada nit i dia,
però la meva ment no es pot moure,
només penso en tu i en mi.

Amor meu, vull que m´abracis aquesta nit,
que facis córrer les teves mans per la meva esquena.
Ho estic esperant
perque tu no estàs aquí amb mi.


i aquesta de la Kim Taylor, que va sortir a la OST de Smallville







6 comentarios:

  1. Ara escolto l'Annie Lennox. També fa posar el cervell en ones alfa...

    Un petó ple de neules i xocolata ;)

    ResponderEliminar
  2. A mí me gusta mucho Esperanza Spalding y su contrabajo, suelo escuchar su "Wild Is The Wind" ,que me encanta, también su " Cantora de Yala" cuando necesito encerrarme en mí misma y recargar pilas.
    Estupendas tus propuestas musicales.
    Las reescucho.
    Gracias.
    KISS



    ResponderEliminar
  3. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ohe4ymCgyl4 ¿y ésta?
    Uauaaaaaaaaaaaaaauuuuuuu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. no la conocía. No soy un experto en jazz pero este trio es la pera en bicicleta. Esta semana ya tengo faena!!!
      Gracias por la recomendación guapa!!!
      Por cierto acabo de ver Los MIserables . Hacia tiempo que no lloraba en el cine, por la música, por la historia, por su mensaje politico....Genial!!!!

      Eliminar