miércoles, 26 de diciembre de 2012

kate earl-One woman army

La Kate Earl és una gran desconeguda, però el seu últim Cd és una autèntica meravella pop.
Sempre he pensat que fer-ho fàcil és dificilíssim.
Recargolar, buscar paraules i frases impossibles és més senzill. A tots ens fa una mica de grima dir:
Noi, no he entès res del que dius!
Però a la Kate se li entén tot.
Aquesta cançó la dedico a totes les mamis, la meva gran, inconfessa i orgullosa debilitat.


L´excèrcit d´una sola dona.

Mai vaig saber el tot a què m´estava apuntant,
sabia que era dur però potser no tant.
Mai pararé, mai renunciaré a tu,
no importa el que jo faci!.

Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona,
Lluitaré per tu, moriré per tu, seré jo qui et protegeixi.
Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona
No importa el que pugui venir
No em rendiré mai.

Et donaré tot allò que jo mai vaig tenir
T´estimaré .
T´ensenyaré a distingir el bo del dolent-
Mai pararé. Mai renunciaré a tu!
No importa el que jo faci!

Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona,
Lluitaré per tu,moriré per tu, moriré per tu,  seré jo qui et protegeixi.
Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona
No importa el que pugui venir
No em rendiré mai.

Tot el que faci, ho faré el millor que pugui
Construiré una vida per tu amb les meves pròpies mans

Mai pararé. Mai renunciaré a tu!
No importa el que jo faci!

Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona,
Lluitaré per tu, seré jo qui et protegeixi.
Aquí estic nen!
Sóc el teu excèrcit d´una sola dona
No importa el que pugui venir
No em rendiré mai.





8 comentarios:

  1. leyendo la traducción que cuelgas de esta canción me vino a la memoria las cariátides, esas mujeres que a lo largo de la historia siguen llevando una pesada carga de responsabilidades. Mujeres guerreras, luchadoras, valientes...sí, sí, debiera ser esa la definición de madre en la RAE.
    Enhorabuena por tu entrada, no conocía a esta cantante pero tomo nota y la busco. Gracias por tu generosidad al compartirla.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Responsabilidad, dignidad y valentía son algunas de las carencias que tienen nuestros políticos. A lo mejor alguno de ellos deberían haber sentido el dolor de una partera y quizás, no estarían jugando al Apalabrados mientras se decide el futuro de otra gente.
      Pd. Hoy en El País sale la foto que comentabas ayer.
      Un beso

      Eliminar
  2. Com a dona i com a mare, t´agraeixo aquesta cançó.

    Bessets, nin!

    ResponderEliminar
  3. realment hi ha moltes dones que són elles soles ben bé, ben bé un gran exèrcit!

    :) Jo també t'agraeixo la cançó!

    ResponderEliminar
  4. Uoooh, preciosa és poc... No sé com seré quan sigui mare però sempre he volgut ser el que diu aquesta cançó. Em deia que ho faria millor que la meva, ara en dubto. Cadascú estima com més en sap, com vol i com pot. petons

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No tinc cap dubte de que, quan toqui, seràs una mare excel.lent. I si alguna cosa he après és que és l´únic amor que no es planifica, que prové de les entranyes més profundes. Indestructible.
      Un petó Silvia

      Eliminar