viernes, 30 de agosto de 2013

Summer Tales- The faith( Cohen)

Va ser un dia de  boires als peus del  gran Glencoe.

En el meu cap:  les  batudes d´espases, els dols perduts, les hipotesis , les decisions,  les fletxes  que  troben sempre  la seva  resposta en el conjunt del costat quan el que tira la  fletxa se la podria fotre al cul.

De vegades tantes coses juntes es fan  molt difícils. Entendre  , saber distingir  la mala intenció de la  casualitat,  que la diferència, de  qualsevol classe, no és cap atac, cap amenaça.

Però aleshores vas  aparèixer tu, estimada  Jane.  Mai et vaig posar una  cara. No volia  que fossis  una rival a batre, una competidora .

Vull que  siguis el que ets encara.

La fe en que no estem sols. Que el mateix que tu ets per mi   puc ser-ho jo per un altre.

La fe  en que tots els  noms que  pugui tenir la  bellesa valen la  pena.

La fe  en que tots som mereixedors de rebre.

Aquest diumenge vaig tornar a donar-te  unes gràcies que no vas acceptar.

Em vas dir: no  siguis  idiota i aprofita´t. Avui fa sol. 

I jo et vaig contestar: Amor, encara no estic cansat.

Ja no hi han boires als peus del gran Glencoe.







LA FE

El mar, tan profund i cec.
El sol,  el dolor més salvatge,
El pal, la roda, la ment.
Oh amor!
Encara no estàs cansat?

La  sang, la terra, la  fe.
Les paraules que no pots  oblidar
La  promesa que  vas fer.
El teu lloc  més  sagrat.
Oh amor!
Encara no estàs cansat?

Una creu a  cada  turó,
Una estrella, un minaret.
Masses  tombes que queden
Per omplir
Oh amor!
Encara no estàs cansat?

El mar, tan profund i cec.
Allà on el sol encara
Ha de pondre´s
I que el mateix temps
Es deslligui de tot
Oh amor!

Encara no estàs cansat?

No hay comentarios:

Publicar un comentario