viernes, 16 de agosto de 2013

Summer Tales- Ray Lamontagne- Empty


Buit
(Empty- Ray Lamontagne)

Es va aixecar la  faldilla a l´alçada dels  genolls
Camina  pel jardí amb els peus descalços. Està rient.
Mai vaig aprendre a comptar les coses bones que em passaven
En canvi  vaig escollir  obsessionar-me
amb els meus fracassos.

Baixa d´aquell turó  trepitjant l´herba
que ha  crescut massa  i està seca.
D´alguna manera
encara se´m fa molt dur
 deixar anar el meu dolor del passat
La part de  darrera destrossada
d´aquell  vell  i oxidat Cadillac
que es podreix en aquest camp
recollint la pluja.

Sempre em sentiré així?
Tan buit i lluny de  tot?

Estic avorrit d´ aquestes  cruels i trencades postes de sol
d´aquests  freds, blancs i mullats matins 
Si per aquests esquerdats llavis plens de pols.
Si crides aquestes paraules  ben fort
M´escoltaria algú?

Deixa  la teva  brusa sobre la cadira
Deixa caure les  flors dels  teus cabells
I besa´m  de veritat amb la teva boca de camperola
A fora la pluja colpeja les  fulles
Per mi  sembla  com si ens  estiguessin aplaudint
L´amor  tan tranquil que hem  fet.

Sempre em sentiré així?
Tan buit i lluny de  tot?

Bé  vaig mirar a  tots els meus dimonis en la teva mirada
Vaig deixar  despullat  el meu pit i et vaig  dir.
Fes el que millor saps  fer: destrueix-me
Mira. He estat a l´infern i he tornat moltes  vegades.
He d´admetre que m´avorreixes.

Hi han moltes coses que poden matar a un  home
Hi han moltes  maneres de  morir.
Si , i algú que  gairebé està mort i que camina al teu costat.
Hi han moltes coses que no puc comprendre
Perque hi ha  tanta  gent que menteix?
És el dolor que amago
el que aviva tots els  incendis del meu interior


No hay comentarios:

Publicar un comentario