viernes, 16 de agosto de 2013

Summer Tales- Una promesa endarrerida (for George)

No em  responguis- Don´t answer me
Alan Parsons Project

Si tu creus en el poder de la màgia jo puc canviar la teva ment.
I si necessites creure en algú, gira´t i mira  darrera teu
Quan tu i jo viviem en un món de  somnis
Els núvols  estaven o devien estar.
Vam renunciar a tot en un moment de  bogeria
I ho vam enviar  tot  a la merda.

No em responguis. No trenquis  el silenci. No em deixis guanyar
No em  responguis. Queda´t a la teva illa. No m´hi deixis entrar.
Corre i amaga´t de tothom.
Pots tu canviar  les coses que vam dir i que vam fer?

I si tu  creus en el poder de la màgia, és tot una  fantasia
Així que  si tu necessites   creure  en algú fes  veure que aquest  sóc  jo.
No n´hi ha prou que ens  trobem com si  fossim estranys.
Jo no et puc deixar lliure.
Seràs capaç de  girar l´esquena al que tu signifiques  per mi?

No em responguis. No trenquis  el silenci. No em deixis guanyar
No em  responguis. Queda´t a la teva illa. No m´hi deixis entrar.
Corre i amaga´t de tothom.
Pots tu canviar  les coses que vam dir i que vam fer?



No hay comentarios:

Publicar un comentario