miércoles, 1 de octubre de 2014

Jossienne Clarke & Ben Walker - A pauper and a poet- Ser pobre i ser poeta




Ser pobre i poeta

Al final d´aquest  camí  hi ha una  ciutat a on hi va la gent,
Cadascú està buscant alguna cosa, un llibre o una  cançó.

Intenten trobar les paraules  que donin veu a la seva alegría,
Fer millors els mals  temps, o simplement omplir la buidor.

No sé on està, si realment  existeix 
o si mai l´arribaré a trobar
Però jo també l´estic  buscant
 la major part del meu temps-.

Necessito un motiu, alguna cosa  que donar
I el  vostre  Déu no és la  resposta
A la pregunta que jo em faig.

No es tracta d´una qüestió de  fe,  potser és més una qüestió d´esperança,
Intentar  trobar el sentit de la vida en un somriure o en una broma.

Ara hauries de  dir  la  veritat  sempre  que puguis,
Perque si ells no et coneixen , ells no podran comprendre.

Aquesta  ciutat et patejarà i dirà  que ets un idota,
Però tu trobaràs  la  resposta, Seràs l´excepció a la  regla .

I no deixis que mai ningú  et digui com has de ser
Ser pobre i ser poeta  podria conduir-te
a viure  una bona  vida




No hay comentarios:

Publicar un comentario