viernes, 10 de octubre de 2014

LOVE SICK-BOB DYLAN

..." sometimes... the silence  can be like thunder"

Bob Dylan





Malalt d´amor

Camino per aquests carrers que estan morts,
camino  i en el meu  cap només hi ets tu.
Els meus  peus estan esgotats,
però el meu cap està endollat,
i els núvols estan a punt de plorar.

Vaig escoltar a  algú dient una mentida?
Vaig escoltar  el plor llunyà d´algú?
Jo parlava com un nen  petit
i tu em  vas destrossar amb un somriure,
mentre estava dormint

Estic malalt d´amor,
hi estic fotut del  tot,
aquesta mena d´amor
em fa posar malalt.

Jo veig... veig els amants en els prats,
Jo veig.... veig siluetes a la finestra
Les miro fins que  marxen
i em deixen  penjant directament
d´ una ombra.-...

Estic malalt d´amor,
sento el tic-tac del rellotge,
aquesta mena d´amor
em fa posar malalt.

Algunes  vegades el silenci
pot arribar a ser igual que un tro.
Algunes  vegades
vull agafar el camí i saquejar-lo.
Podries ser sempre  fidel?
Penso en tu i...
no sé.....

Estic malalt d´amor.
M´agradaria no haver-te trobat mai.
Malalt d´amor
Estic intentant oblidar-te-
No sé què fer...
Ho donaria tot per estar amb tu.





No hay comentarios:

Publicar un comentario