viernes, 9 de enero de 2015

Petit repunt romàntic i tendre - At my window sad and lonely( lletra del Woody Guthrie música de Wilco

A la meva  finestra, trist i solitari
..........


A la  meva  finestra  trist i solitari,
Moltissimes vegades penso en vos.
Trist i solitari em  pregunto
Si tu penses alguna  vegada en mi.

Cada  dia  és trist  i solitari
Cada nit és  trista i plena de melanconia,
Penses  alguna  vegada en mi  amor
Mentre  navegues pels oceans blaus?

A la meva  finestra, trist i solitari,
Em quedo mirant  més enllà del mar
Trist i solitari em  pregunto
Si tu penses alguna  vegada en mi.

Potser  trobaràs  un altre amor
En una  terra llunyana  i distant
Trist  i solitari ara em pregunto
Si el  nostre  vaixell s´hi podrá atansar.

Els  vaixells  poden superar els oceans enfurismats
Els  avions  poden sobrevolar els  cels  en tempesta
Avui estic trist  i solitari
Pero encara   recordo
que t´estimaré   fins que em mori





No hay comentarios:

Publicar un comentario