viernes, 16 de enero de 2015

WAR ON DRUGS- AN OCEAN IN BETWEEN THE TREES






UN OCEÀ ENMIG DE LES  ONES

Fuig de mi!  Sóc un  viatger
Que es passa treballant tot el dia
Et miro i veig com  dubtes
Caminant entre  la pluja.

Vaig apostar contra la companyia
una altra  vegada
He estat  intentant redefinir
Tot allò que conec i   estimo
He de saber que ets meva.

Sent de  quina  manera  aquest vent salvatge
Bufa per tota la nostra habitació
Com si fos una pistola de claus
Que ens  atravessa el cor
I que no  bategarà una altra  vegada així
Mai més.
Tan tés així que  seria millor
Que no tornés…

Estic en el meu millor moment.
Puc  ser alguna cosa  més que un idiota?
Es difícil semblar un tio brillant
Quan  tens davant teu la lluna.

Ben lluny  hi ha  un sol ben negre
Que s´aixeca per damunt dels nostres  caps
Hi ha  una lluna que es  veu
A través de la pluja  que cau a mitjanit
Com em puc  liar tant una i altra vegada?
De quina manera puc arribar a  ser lliure?

Jo només  vull estirar-me a la llum de la lluna
Veure  com  ve  la llum i com dibuixa les teves formes,
Mai  és massa  fosc  per  poder  trobar
Algú en qualsevol moment.

Jo encara  estic  al  costat  fosc  del turó
Hi ha  una  boirina que s´albira entre els  arbres
I  gairebé no et puc  veure amor,
Ets l´oceà que està enmig de les ones.








No hay comentarios:

Publicar un comentario