domingo, 17 de mayo de 2015

Mutineer- Jason Isbell & Amanda Shires( Warren Zevon)

Ja tinc el nou disc del Jason Isbell  però encara no l´he escoltat.

Per anar  fent  boca aquesta meravellosa  versió del clàssic del Warren Zevon

A ell se´l veu feliç  i a l´Amanda Shires molt prenyada….




Amotinat


I ojo jo , una botella de rom
Hissa la vela principal que ara  vinc jo
No hi cap  habitació a bord
Pels hipòcrites.

Jo vaig néixer  per  fer anar  aquest  vaixell,
Alguns s´enfonsaran però nosaltres flotarem,
Agafa  el  teu  abric nena,
Fotem  el camp d´aquí.
Tu ets  la meva  testimoni,
Jo sóc el  teu amotinat.

Fa  molt  de  temps tu i jo  vàrem  somriure a les  ombres,
Les llums llampegants i els  trons  ens vàren seguir
Però mai ens  podran  trobar aquí
Tu ets  la meva  testimoni,
Jo sóc el  teu amotinat.


Jo vaig néixer  per  fer anar  aquest  vaixell,
Alguns s´enfonsaran però nosaltres flotarem,
Agafa  el  teu  abric nena,
Fotem  el camp d´aquí.
Tu ets  la meva  testimoni,
Jo sóc el  teu amotinat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario