jueves, 28 de mayo de 2015

Rhiannon Giddens - Last kind words

Les últimes  paraules  amables

Les últimes paraules amables que  vaig sentir  dir  al meu pare
Les últimes paraules amables que  vaig sentir  dir  al meu pare
Van ser:
Si   sóc  mort… si sóc mort en la  guerra d´Alemanya
Vull que enviïn  el meu  cos  a la  meva  mare, Oh Déu.
Si sóc assassinat, si sóc assassinat, si us  plau, no enterreu la meva ànima,
Prefereixo que la deixeu a  camp obert i que em devorin els  voltors.
Quan  em vegis que  vinc a través “ del camp dels homes  rics”
Si  veus que no et porto flors no t´amoïnis, et portaré un paquet de menjar.
Vaig anar    fins   l´estació i vaig mirar  a dalt on están les estrelles
Vaig plorar resignat: si no hi ha cap tren que vingui
Hi haurem d´anar caminant.
La meva mare  em va  dir  just  abans de  morir.
La meva mare  em  va dir just abans de morir
Oh.. preciosa filla  meva.. no siguis  tan irónica
El riu  Mississippi,tu saps que és ample i profund,
Jo puc quedar-me  aquí i veure a la meva nena des de l´altre costat,
Tot el que  tu em poguessis  fer  mai   sortiria de mi

Perque pot ser  que et vegi després de crear els prfunds mars blaus


No hay comentarios:

Publicar un comentario