sábado, 28 de noviembre de 2015

LOVE ME TENDERLY- THE FELICE BROTHERS

Aquesta  setmana  perdré una mica  el  temps , traduïnt tres de les “imprevistes miniatures”  que més m´agraden  i que en el seu moment, ( perque sóc el gran gandul) no  vaig traduir.

Sóc  immensament  feliç regalant les cartes a  Heather a tots els meus amics, als de les distàncies curtes.  

Vaig lent perque el meu ordinador  no dóna l´abast a  fer els cds que l´acompanyen però espero que  abans de  Nadal  estiguin totes les  cartes entregades.

Moltíssimes  gràcies  per ser  tan benevolents amb mi..


Anem  per feina:  del relat “ Oh Felice” aquesta increïble meravella dels Felice Brothers






M´estima   amb molta tendresa (.)

Podria  haver perdut  una cama a la  guerra.
Que quina  guerra? La  guerra de l´amor!!!
La meva  nena  és un  tauró dels de  veritat
I no seré  jo qui ho discuteixi.
Ningú es perfecte!!!!

La meva nena  em  va  dir:
Nen….si bé  no pots obtener  el meu indult
Millor  agafa´t una llibertat condicional .
Li  vaig  dir  que m´aniria de  bon  matí amb un bon feix de bitllets
Just  quan el sol  comença a  sortir
Ohhhh  si….
Aquesta  tia  si que és una  tia per mi !
M´estima amb molta tendresa…..

Caminava  amb  els meus pantalons nous
I amb  el  meu cabell  ben pentinat enrera
Baixava cap a l´amarrador del Donny.
El Donny  vol que  li compri una  botella
Però em  vaig pulir  tota  la pasta
En una lámpara d´aranya.
Tot el que  faci  falta i més
Per la  meva  estimada nena, l´Eleonor
La que  estima  els senyors vells!!!


Una botella d´un bon escocès,
Una mica d´herba de la  bona
I un  rellotge de diamants
A qui no li agradaría això?
Una botella d´una bona ginebra
Una màquina d´escriure
I un violí,
A qui no li agradaría això?


Ohhhhh.. el  James  Felice al piano.
Quin gran talent té el tio
Vinga Jimmy… ja n´hi ha prou
Acaba  ja d´una  vegada i fotem el camp.

Ohhhh  si….
Aquesta  tia  si que és una  tia per mi !
M´estima amb molta tendresa…..

Vaig deixar a la meva dama dels  ulls blaus
I me´n vaig anar amb el Tony Mercedes
A la casa d´apostes
Vaig perdre el meu  rellotge de diamants
Però en el parking el vaig tornar a  recuperar un altre cop.
Oh,,, tio .. ho has  d´entendre
M´estima  amb tanta  tendresa!!!!

Una botella d´un bon escocès,
Una mica d´herba de la  bona
I un  rellotge de diamants
A qui no li agradaría això?
Una botella d´una bona ginebra
Una màquina d´escriure
I un violí,
A qui no li agradaría això?

Quin dia  més  maco  fa avui,
Un tiroteig i un Chevrolet..
A qui no li agradaría això?
Una escena pintada de  cavalls
En els jardins de la  ciutat
A qui no li agradaría això?
Un microones, una capsa de pastilles
I una bona mà a les cartes…

A qui no  li agradaría això?

No hay comentarios:

Publicar un comentario