sábado, 5 de mayo de 2012

DAMIEN JURADO-WORKING TITLES-MUSEUM OF FLIGHT

Damien Jurado no deixa de ser un outsider.
I m´agraden els outsiders, els que van a la seva, fan el que volen, sense concessions a la  galeria  i que entre els seus objectius no està el que el venerin.
Èxit no és sinònim de talent, ni de coherència. Hi han moltes cançons de  grans monstres consagrats que avui copen les llistes que no són ni una quarta part de  bones que aquestes dues, però com que l´ha fet tal o qual ja és bona de per si....Si tots ho diuen no seré jo qui porti la contrària...pensen...
Error...aparta´t una mica de  la gran carretera. Si no t´esperen és igual...
Et vull a tu i a l´horitzó. Això és el que demano...... oh yeah


Títols provisionals

Tu podries espatllar la meva vida en un poema,
Tenir-me divorciat per quan sigui l´hora dels “corus”
No hi ha cap necessitat de canviar  cap frase
quan sempre ets tu qui decideix a on he d´anar tot seguit
Moltes nits t´amagaries de l´audiència.
quan ells no estaven en sintonia amb els teus progressos.
Al final eres igual d´idiota que el periodista
que converteix el que  tu cantes en un negoci.
Hauries d´acostumar-te a ser més com els teus herois,
una ombra més  fosca de dolorosa distorsió
portant la mort com una capa  o una disfressa,
tallar els  teus vincles i deixar la ciutat quan  tu vulguis,
matant el  temps fins que jo passi per la  cambra
o l´habitació on guardes al meu substitut.
Bé , ja n´estic fart. De moment només estàs en un paper
Tu no ets ell, però ell és tu, només millor.
Deixa´m una sortida cap el dolor.
Podria fer servir una cornisa de la que saltar.
No estava mentint quan et vaig dir que tot s´havia acabat.
Tinc preguntes que em conduiran a més preguntes.
Fes un llaç que pugui tallar-me els dits.
Segur que escriuràs sobre mi  a cada  nou disc.
Jo apareixeré com  si fos un títol per una nova cançó
Només em queda l´esperança de  que  algú  me la demani.
Què tal et va per Washington?
Jo  només  he vist fotos de Washington. Mai ho sabré.
Deixa´ls Manhattan. Jo vull estar entre els  favorits…
Escriu-me una  cançó que pugui cantar mentre dormo
tan segur com la  pluja que  caurà allà on estàs.
Et vull a  tu i a l´horitzó.
Aquestes són les coses que demano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario