sábado, 19 de mayo de 2012

Sophie Zelmani-Tim Burton-Stay with my heart

Guauuu....

Sophie Zelmani i Anna Ternheim  formen part d´un petit però bonissim grup de  cantautores  sueques que canten  en anglès.

No són cap producte “mainstream” i per tant, si tenen alguna repercusió mediàtica és perque són extremadament  bones.

A l´Anna ja la coneixeu.. De la Sophie tinc en el cor gravada la seva cançó “always you”  que algun dia penjaré....

Però ara toca sensibilitat, sempre reduïda, íntima.

La sort que tenim els que la sabem veure....

Gràcies Déus... sigueu quins sigueu


Stay with my heart( Sophie Zelmani)

Em vaig enamorar del meu amant pel matí,
O potser em vaig enamorar molt abans que  tu.
Ara em pregunto què troben a  faltar els amants
I com el seu nom sembla voler dir que estan de pas.

És un trist problema que m´he causat jo mateix.
Potser he estat trist més temps que  tu.
Dec haver estat enganyant el meu amant.
Tu sempre  has sigut molt més per mi.

Ja no tinc el cor,nena,
Ja no tinc el cor.
Veste´n pel  matí
Que jo em quedaré amb el meu cor.

Tu saps que em van enviar per aquell matí
O potser va ser la nit la que em va fer fora.

Ja no tinc el cor,nena,
Ja no tinc el cor.
Veste´n pel  matí
Que jo em quedaré amb el meu cor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario