viernes, 18 de mayo de 2012

Una de risa- SEREBRO


Serebro

Torno a sortir a  córrer els divendres. I ara, des de  que vaig anar a Dunnotar ja no porto pistola. Crec que Mama gavina em va donar la seva benedicció.  És el que tenen les distàncies curtes, que si es riu,  tothom millora.

Bé, això potser és una mica agosarat i tendenciós però us  ben juro que els tres xisclets que vaig sentir en aquell magnífic  castell semblaven dir-me: tranquil , ara que has tingut els collons de venir a veure la sogra, les meves nenes ja no et putejaran més.

Aquesta és la meva interpretació perque hi han dos idiomes que mai he pogut dominar: el de les dones  i el  gavino.

Total que, com que he tingut una molt bona setmana en  molts aspectes, estic  content i sóc una mica friki, he sortit a córrer  amb  la meva camiseta  preferida, una de hippy jamaicana que sembla recent sortida d´una orgia de porros. Però m´encanta….

El problema era  la  calça curta, que més que  calça era  una faldilla que  ballava més boja que una iaia de l´inserso després del tercer xupito d´aromes de Montserrat , que va bé per la digestió, diuen les punyeteres….

Ja us podeu imaginar a la Reggae-Marylin a dos quarts de  sis del matí per aquests móns de  Déu imitant a  Rocky Balboa i destrossant l´Eye of the tiger, la cançó del perfum del tigre…. ton….Oh yeah…

Jo a  aquest  tio no el conec, deien les  gavines…..

Tot això ve al cas  perque dimecres   gairebé em desnuco a la “dircintacorredora”( sempre innovant  llenguatge Bagué sempre…).

Estàvem en  Chiquitin( la i) i un servidor ( el punt guerxo) corrent contra corrent , apurats i babejants però amb carisma, com dos  salmons calents que no arriben  mai a  agafar a la salmona que sempre(per no trencar la gran norma antropològica) és molt més llesta…

Donç bé, a manca de culs-objectiu a la vista, estàvem mirant la MTV quan ens va corprendre aquest video.

Les nostres llàgrimes es confonien tímides  amb la suor. Es desmaiaven( les llàgrimes)  com si fossin fans del Justin Bieber i la cabrona de la salmona les recollia per bronzejar-s´hi deixant la cinta  més oliosa  que una esquena en mans d´un massatgista xino.

Si ploravem d´emoció o per una altra cosa( però sempre amb  carisma) ho haurà s´esbrinar el vostre "serebro".







No hay comentarios:

Publicar un comentario