sábado, 14 de julio de 2012

MARIETA-IBRAHIM FERRER

L´altre  dia em  van ben exampar. Jo que  sempre  he presumit de  discret  i de  subtilment pervers…

S´havien rigut de mi. Alguns ho havien fet amb la tendresa que hauríem de  tenir tots  els ignorants, d´altres amb la malícia amb la que pretenen( i no aconsegueixen) defensar-se de  tot allò que no poden dominar.

Estava entrant a la Plaça Catalunya  quan ja estava  desdoblat.

Per una  banda el meu cap  ters, altiu, irònicament indecent, pensant amb un gaspatxo de síndria  que m´hagués agradat beure´l d´una altra manera i en un altre lloc.

També pensava en una història que té més suc per dintre que per fora, la lectura   sublim de l´equívoc.  M´ ha recordat amb molt d´orgull les lletres dels nostres  cantautors de principis dels setanta. No hi ha res més  gratificant que  dir-li a algú que és  un idiota  i que et responguin amb un somriure papanata. Wai.

Per l´altra cantó es debocava el meu cos, amb els  punys fent de maraques , els llavis de  “negrito guasón” i la cintura patosament inquieta.

Vaig sentir un copet a l´esquena mentre el bitllet mensual  que havia entrat horitzontalment recte, trempava i sortia  per sobre l´escletxa com un pom de  flors de la xistera.

Ei Enric, que estàs ballant sol !!!!!

Hola Reyes, què tal estàs? Ja saps que sempre vaig una mica a la meva bola…. Intentaré agafar el “Calella”. Adéu guapa.

Sort en  vaig tenir que la Marieta no va  sortir mai de les meves orelles . Tampoc va saber mai ningú que m´agrada molt el  gaspatxo de síndria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario