lunes, 9 de julio de 2012

PRESENTACIÓ DE LA BANDA- 1- WAITS

Una de les  coses que  més m´agraden dels concerts és quan presenten a la  banda.

Dos dels millors concerts  que  he  vist a la  meva vida   ( si no els millors) van  ser el de  Tom Waits al 2008  i el del Leonard Cohen al 2010.

Simplement extraordinaris.

Del Tom Waits diuen que és un friki…. Però no senyoreta, no… Ni nosaltres  tampoc  ho som pel simple  fet que no guanyem a la majoria  absoluta en  gustos






Fes que plogui
TOM WAITS

Ella em va prendre tots els meus diners
I al meu millor amic.
Ja coneixes la historia,
Aquí ve  una altra  vegada
No tinc orgull.
No tinc vergonya.
Tu has de  fer que plogui.
Fes que  plogui

Des de que  vas  marxar
El dolor es massa profund.
Sóc un altre trist convidat
En aquesta terra fosca

Vull creure altre cop
En la misericordia del món.
Fes que plogui.
Fes que plogui

La nit està tranquila
Estic aquí sol estirat
I necessito el fuet del tro
I el fosc gemec del  vent

Jo no sóc l´Abel.
Només  sóc Caí.
Obre tots els  cels
I fes que plogui

Estic a prop del cel,
Encastat a la  seva porta.
Afilen els seus  ganivets
en els meus errors.

A allò que ella  va  fer
No li pots donar  cap nom.
Tu has de  fer que plogui.
Fes que  plogui

Sense el seu amor,
Sense el seu petó
L´infern no em pot cremar
Més que això.
Estic cremant tot aquest dolor
Treu enfora tot el  foc
I fes  que  plogui.

Vaig néixer per tenir problemes.
Vaig néixer pre-destinat.
Estic dins d´una promesa
I no puc escapar
Es el mateix vell món
Però res  sembla el mateix,
Fes que plogui
Has de  fer que plogui.

Presentació de la Banda:

A la meva Esquerra, al saxafon i a l´harmònica i a la guitarra, de New York City: VINCENT  HENRY; a la meva  dreta a les percussions CASEY WAITS; als  teclats, d´Atlanta-Geòrgia- PATRICK WARREN, a la  guitarra OMAR FLOREZ
Al baix, d´Auckland-California SETH FORD YOUNG

Fes que plogui.
Fes que  plogui

Welcome  to the stage on clarinet: Sullivan Waits


No hay comentarios:

Publicar un comentario