miércoles, 24 de junio de 2015

Frazey Ford- Done

Com  m´agrada el soul, la compostura i  la manera de moure´s que té la col.lega.
Oh yeahhh





Ja n´hi ha prou!

Rebia  totes  les  teves  hòsties,
Semblava  que em  tirotegis des del cotxe
Fill de la  gran puta,
Però  ja  n´hi ha prou,
Ja n´hi ha prou!!


Qui collons et  va  dir  que  podies 
tornar a  reescriure  totes les  regles?
De veritat que  em  vas prendre
com si  fos  una  maleïda idiota 
perque et vaig dir que ja n´hi havia prou?
Si noi,
Ja n´hi ha prou!!

I em pots  portar arrossegada davant d´alguna autoritat
Si realmente  creus que ho has de  fer
per fer-te  sentir  com si em  poguessis  castigar,
però ja no puc, no puc, no puc  mantenir més la calma
amb els  teus  dubtes  , amb els  teus dubtes davant la  meva porta

Has  estat burxant en les  meves  debilitats,
Has  estat  calumniant el meu nom
Has passat tot el  temps  del món
Intentant  trobar un lloc  per les  teves mentides
Però  ja  n´hi ha prou,
Ja n´hi ha prou!!

Jo acostumava a pensar  que  tenia clares
Les  coses  bones que   jo tenia,
Però  entre elles  no  estaven
Cosir els  forats de la  teva  vida
Ni arreglar les esquerdes en les teves costures.
Però  ja  n´hi ha prou,
Ja n´hi ha prou!!


I de veritat  sento molt que no t´agradi la teva vida
Jo vaig lluitar molt dur  per les  meves  victòries
I per portar la bellesa a la  meva  vida
La meva alegría, la meva  alegría no et  deu res
La meva alegría, la meva  alegría no et  deu res


Només   fas  que   criticar els  meus  grups
I marques  el  ritme de  totes  les regles
M´esperes  només  pel gust de  fotre´m
I trobar-te alguna justificació per tu mateix
Però  ja  n´hi ha prou,
Ja n´hi ha prou!!


Només  fas  que amarar-te 
D´un odi que et fa sentir culpable
T´amagues  darrera  de la compostura
I del  somriure més fastigosament  fals
Però  ja  n´hi ha prou,
Ja n´hi ha prou!!

I em pots  portar arrossegada davant d´algun jutge
Si realmente  creus que ho has de  fer
per fer-te  sentir  com si em  poguessis  castigar,
però ja no puc, no puc, no puc  mantenir més la calma
amb els  teus  dubtes  , amb els  teus dubtes  davant la  meva porta


Ja no puc, no puc, no puc  mantenir més la calma
amb els  teus  dubtes , amb els  teus dubtes davant la  meva porta

Oh yeahh

No hay comentarios:

Publicar un comentario