viernes, 5 de junio de 2015

Summer Tales ( Season III)- UMBRELLA



Vaig obrir  el  meu paraigües i no  hi eres  tu.

La Senyoreta  Júlia  es  va sentar  al meu costat i només  feia que parlar-me . 

Primer  vaig pensar que  volia  estar  amb mi. Després  vaig entendre que l´única cosa que  volia era no mullar-se.

No li vaig  dir  res. No volia  violentar-la . A mi ja  m´estava  bé només  tenir-la al  meu costat.

L´havia d´ajudar i li vaig tornar la  conversa. Tots dos  vàrem estar tècnicament perfectes.

Era  massa dolorós  i vaig  haver de desconnectar-me  sense que s´adonés .

L´únic vincle  amb aquest món eren  els  teus ulls. Si vols continuar  parlant-me... fes-ho amor. Potser no  ho recordes,  però el dia  del nostre  primer  petó, plovia.



" Dreams where the umbrella  is folded"

No hay comentarios:

Publicar un comentario