martes, 2 de agosto de 2011

si és el que tu vols - ANTONY

Tornem amb les  reposicions. Aquesta  també estava traduïda...

L´altre dia discutia amb el meu amic Xose Senen de quines eren les millors versions del Cohen. Només vam coincidir en aquesta.- I és veritat  que en alguns  casos determinats les  versions són millors que l´original.

La versió que  fa l´Antony és simplement espatarrant. Si aquesta cançó no us posa la pell de gallina no sé quina ho podrà fer....

També la podeu fer servir per un test de sensibilitat. No és xul.leria. És una  simple  qüestió d´ubicació, ni millor ni pitjor. N´hi han que estan més a gust amb la keka del Crackòvia( olé per ells)...

Però jo, que voleu que  us  digui, aquest és el meu territori, on em sento a gust, on estic bé. N´hi han poquets i estem molt amples....

Només el títol és una bellíssima declaració d´amor.... N´hi han que deixen fer per por a que els deixin , per que així es creuen que són guais, o simplement perque a ells  també els deixin  fer.... Quid pro quo....

N´hi han però que fan el que  cal i  deixen fer quan , realment, voldrien una altra cosa.

Aquests són els que valen... Aquests són els bons....









No hay comentarios:

Publicar un comentario