domingo, 26 de mayo de 2013

Anjani-No one after you

No podia demanar-li que després es quedés despert abraçant-la. Havia escoltat masses tòpics anhelant i exigint una conducta que ella mateixa  considerava  perillosa. Com es pot demanar alguna cosa a  canvi de  quelcom que tu has fet perque t´ha donat la gana?.

Els seus roncs eren una simple anècdota sense importància. Hauria estat desperta encara que s´haguessin desfermat  tots els trons del cel.

Perque el problema no era ell, ni el seu suposat egoisme, ni la seva suposada deixadesa, ni la suposada sospita de que només li prestava atenció quan volia sexe.

El dolor no és només saber les preguntes que no et vols fer. Ho és també, sobretot, saber  totes  i cadascuna de les  respostes a tot allò que et preguntes.








Ningú després de  tu
(Anjani Thomas-lletra de Leonard Cohen)

Vaig ballar amb molts homes,
Lluitant en una  guerra molt perillosa,
Vaig donar el meu  cor a una muntanya,
Però jo mai havia  estimat abans.

Em poso nerviosa  quan apartes la vista,
El meu cor sempre està adolorit.
Tuxedo em  va regalar diamants
Però jo mai havia estimat abans.

Sempre  he  estat a la carretera,
Sempre he estat algú que està de pas,
Però tu vas ser el meu primer  amor
I segur que seràs l´últim,
No hi  ha  ningú després de  tu.

He viscut a moltes  ciutats,
Des de Paris  fins a L.A.
He conegut a  rics  i  a  pobres,
Sóc un tòpic de lo més normal.
Tremolo  quan  em toques,
Sempre en vull més i més.
Vaig ser una mestra del Kamasutra
Però mai havia estimat abans.

Sempre  he  estat a la carretera,
Sempre he estat algú que està de pas,
Però tu vas ser el meu primer  amor
I segur que seràs l´últim,
No hi  ha  ningú després de  tu.

Em  pensava  que coneixia
Totes les  històries de la  vida,
Però ara sé de què va tot això.
He viscut massa  i  ara
Estic de tornada de  tot.
Però jo mai havia estimat abans

Sempre  he  estat a la carretera,
Sempre he estat algú que està de pas,
Però tu vas ser el meu primer  amor
I segur que seràs l´últim,
No hi  ha  ningú després de  tu.


2 comentarios:

  1. Uff...quantes preguntes em faria, i no faig, per no saber les respostes!
    Una si, per què m'agrada en Bagué?...perquè quan escriu me toca!!

    Bon diumenge!!
    Bessets

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt el teu pròleg, més que la cançó.

    ResponderEliminar