lunes, 20 de mayo de 2013

Dawes( part I)

Fa molts dies que tenia aquesta entrada preparada però em  faltava trobar la música.-
Bé, la solució ha quedat una mica cutre però s´escolta-
És una preciositat de cançó.-



Estigues Tranquila
Rest Easy ( Dawes)

Hi ha un lloc en el meu cor
on sempre pots ser trobada.
És igual quan de temps faci que hagis  marxat,
tampoc  importa  quan lluny jo hagi anat a parar
I tot i que ara només puc sentir-te en breus remors 
respiro profundament i puc escoltar-te clarament
perque hi ha un lloc en el meu cor
on sempre puc trobar-te


 Hi ha un lloc  en el meu cor
on sempre t,esperaré,
com la mare d´un mariner
que passa el seu temps
sentada al costat de les ones
I tot el  temps que necessitis
en realitzar els teus desitjos,
no importa que  siguin  grans o petits
Hi ha un lloc  en el meu cor
On sempre puc esperar-te.

I el dia en el que tu tornis
perque els teus sentiments  s´han assentat
I busquis en la meva  cara  els canvis  que es suposen
Espero que aquest cor trencat estigui curat
I que tu sentis d´una  vegada per totes
Que va valer la pena el temps que vam estar separats
Perque al final tornessis.

Hi ha un lloc  en el meu cor
On sempre et sentiràs estimada
Tot i que  al final et puguis  sentir sola
O  pensis que el món s´ha tornat  insignificant
Perque encara que el diable va anar a la seva
I ens  va  robar el futur que teniem
Deixant-nos molt poqueta cosa
Hi ha un lloc  en el meu cor
On sempre  et sentiràs estimada






4 comentarios:

  1. Quan de sentiment! "Que va valer la pena el temps que vam estar separats/ perquè al final tornessis", com a voltes passa.

    ResponderEliminar
  2. M'encanta!! Això és amor de veritat, el que jo vull.

    ResponderEliminar
  3. Siempre hay una solución para poner música a un sentimiento y ésta es sin duda, una fórmula maravillosa para una estupenda canción.

    ResponderEliminar