jueves, 30 de mayo de 2013

Tomorrow is a long time-Elvis Presley

Aquest migdia, en els afortunats moments en els que me´n vaig d´aquí he pensat en aquesta cançó del Bob Dylan versionada pel gran gran gran Elvis Presley.

Aquests dies estic força passota i em poso sovint el Thunder in the mountain del propi Dylan i en el meu cap ressona ben fort quan diu “ I did all i coud, I did it right there and then, i´ve already confessed, no need to confess again”...

En certa manera estic còmode quan estic aquí i còmode quan me´n vaig. M´agrada sentir-me com “ the stranger taht nobody sees” com també diu el propi Dylan .

no necessito explicar-me més . Qui em vulgui que em busqui . Sóc fàcilment localitzable

. Això si, no em busqueu en un concert de l´Alejandro Sanz....

Si l´Elvis aixequés el cap!!!

la cançó és molt xula




El demà és massa temps

Si l´avui no fos una autopista sense fi,
Si aquesta nit no fos un camí trencat,
Si el demà no fos massa temps
Aleshores la solitut per tu no significaria res.
Si, si només el meu únic i veritable amor m´estigués esperant,
Si, si només pogués sentir el seu cor batengant suaument
Només si ella estigués al meu costat
Aleshores m, estiraria al meu llit una altra vegada.

No puc veure el meu reflexe a les aigües
No puc parlar de cap forma que no mostri dolor,
No puc sentir l´eco de les meves pròpies petjades
Gairebé no puc sentir ni els sons que criden el meu nom
Si, si només el meu únic i veritable amor m´estigués esperant,
Si, si només pogués sentir el seu cor batengant suaument
Només si ella estigués al meu costat
Aleshores m, estiraria al meu llit una altra vegada

Trobo la bellesa en l´argent d´aquest riu quan canta,
Trobo la bellesa quan el sol s´aixeca en el cel
Però ni això, ni absolutament res mes
Pot arribar a la bellesa
Que recordo en la mirada del meu veritable amor.
Si, si només el meu únic i veritable amor m´estigués esperant
Si, si només pogués sentir el seu cor batengant suaument
Només si ella estigués al meu costat
Aleshores m. estiraria al meu llit una altra vegada

4 comentarios:

  1. Una cançó preciosa per començar el matí.

    ResponderEliminar
  2. El demà és massa temps, com el mai més. L'avui és més suportable, i amb cançons com aquesta encara més.

    ResponderEliminar
  3. "si el presente no fuera un camino encorvado"....

    ...lleno de recovecos y eternidades que nunca llegan.

    Me encanta ese tema de Dylan...

    ResponderEliminar