miércoles, 15 de mayo de 2013

Dawes -Moon in the water


Moon in the water( dawes)


( La lluna sobre l´aigua)


Quan el  vent està amb mi
però d´alguna manera fora de la meva vista,
sense  saber d´on ve  ni cap on va. 

Aquesta és la manera
en la que el teu record
parteix per la meitat les meves nits´.
Des de l´últim cop que ens  vàrem veure

I les paraules que  vas  escollir quan et vaig dir:
“Això deu ser  el que és l´amor,
Tal i com ho vaig veure en un somni” 

Vas mirar-me als  ulls  i vas  dir:
“ No saps  el que  et dius!!”
Perque l´amor és  pel pescador
que tira les  xarxes lluny a contracorrent
per pescar la lluna  sobre l´aigua. 

Ara  actuo com  si ho hagués oblidat
però tots els  meus esforços són en  va
passo  algun temps amb una  nova noia
que  fa el el món simple  sigui  bonic. 

Però com una  rosa  posada en  un gerro
la naturalesa de veritat queda atrapada
sense  saber  què demana
o què es trobarà. 

Quan ella  em diu:
“ Si alguna  vegada he tingut amor
 a la meva  vida segur que és  això”
Jo li dic:
Algú que parla així  realment no ha entès res.
que l´amor  és pel lluitador  nascut per perdre
però que no  renuncia mai
columpiant-se  amb la lluna sobre l´aigua.

Així que la  vaig  abandonar amb els seus somnis,
allà on  vaig  creure que li pertocava,
no amb els  meus  secrets
que  havia escoltat   però  dels que mai en va saber res. 

Tenia  esperança de que la meva solitut trobés la pau.
Tenia l´esperança que el meu número  hagués estat premiat
Però tot el que volia  d´ella era que em  recordés a tu. 

Ara  estic a fora els carrers amb l´esperança
de trobar-te en qualsevol lloc,
ara que  he entès la dona  que tu necessites ser.

Puc sentir-te a el calor
puc assaborir-te  en l´aire.
I no puc evitar trobar  la teva cara
en cada cosa  que  veig.

I una vegada  puc admetre que has marxat
Posaré el meu amor en una  estrella
I esperaré el dia  en el que  em necessitis
I aleshores sortiré a  buscar el meu cor

Perque , senyora meva: encara que l´amor  sigui  molt més
del que mai serán les meves  amants
Tu sempre seràs per mi
La lluna sobre l´aigua.

7 comentarios:

  1. Quina lletra més maca! La música, molt senzilla, també.

    ResponderEliminar
  2. Preciosa, preciosa, la lletra!!

    Bona tarda...aferradetes.

    ResponderEliminar
  3. Molt bonica música i uns mots plens de sensibilitat i bellesa

    gràcies Enric !
    records
    joan

    ResponderEliminar
  4. Leí en un poema de no recuerdo quién, que un pedazo de luna en el bolsillo es mejor amuleto que una pata de conejo para encontrar el amor, y que unas gotas de luna en los ojos del anciano ayudan a bien morir, sin embargo, creo que la luna nos engaña y se burla de nosotros y nos hace creer que es tan necesaria para que nos olvidemos que también existen las estrellas flotantes en la mar, el sol, los cometas, la isla y la propia barca que nos acerca a todo ello.

    ResponderEliminar
  5. Aquesta lletra és un bon poema i amb la música una preciosa cançó.

    ResponderEliminar