sábado, 3 de mayo de 2014

Bellesa fràgil.- James Maddock-Jo Harman

Aquest post no necessita masses comentaris.- Mireu quina  cançó més maca he trobat  vaguejant pel meu ipod





FRÀGIL
( James Maddock-
versió Jo Harman)

Estic molt lluny de l´Elvis.-
Semblo jove però sóc més vell.
Ets molt amable per contestar
les linees que et vaig escriure.
Ballo com un perdedor.
Sono com si fos un altre.
M´he cremat de tant intentar-ho
però encara he d´intentar-ho més

Fràgil com un petó,
fràgil com un sospir
en el fred d´una finestra
on vaig escriure-hi el teu nom
Fràgil com el fil
d´on estan penjant totes les coses
Jo acostumava a pronunciar el teu nom allà
però ara tot ha marxat

Hi han algunes coses que tu no saps
Un sentiment que no exterioritzo
Penso molt més en tu
del que hauria de fer un home
que estigués bé del cap.
Vaig intentar estar sol .
Em vas dir
que m´adaptaria.
Ara estic espantat de no tornar-me boig
perque ja em vas deixar clar
que no em tornaries a trucar

Fràgil com un petó,
fràgil com un sospir
en el fred d´una finestra
on vaig escriure-hi el teu nom
Fràgil com el fil
d´on estan penjant totes les coses
Jo acostumava a pronunciar el teu nom allà
però ara tot ha marxat.

El buit serà el teu nom a partir d´ara
El buit serà el teu nom a partir d´ara

Déu sap que estic marcat de per vida
per aquell amor que vaig exigir.
Encara faig el cafè d´aquella forma
tan rara que em vas ensenyar.
Estic aprenent a canviar
però no em sento gens millor.
Vaig veure a la teva millor amiga pel carrer
Em va dir: Veste´n a casa i oblida-la!
Si pogués mantenir-me allunyat
i aconseguir oblidar-te
només viuria per penedir-me de fer-ho.
De vegades somio que hi ha una linea
que he de traspassar.
Estic perdut i estic sol.
Per mi...
Tu ets la primera.
Tu ets l´única.
No dic masses coses
però cada paraula que dic
la vull dir.

Fràgil com un petó,
fràgil com un sospir
en el fred d´una finestra
on vaig escriure-hi el teu nom
Fràgil com el fil
d´on estan penjant totes les coses
Jo acostumava a pronunciar el teu nom allà
però ara tot ha marxat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario