jueves, 27 de agosto de 2015

Fail For You- Luke Sintal-Singh

Tornant  amb  el  bus  aquest  migdia,  ha  sonat  aquesta preciosa  cançó en el meu ipod. Diria que m´he adormit en ella.

Deia Bukowski ( perdoneu que insisteixi però ara que   he acabat "Mujeres" el  tinc molt recent)  que la  gent no necessita l´amor, només necessita  guanyar en una cosa  o en una altra, i  en l´amor és un  bon camp de joc on conseguir-ho.

Li reia les  gràcies al  vell pervertit. El cabron sabia  el secret. La tàctica és  ben senzilla: entretenir, fer sentir a gust, relaxat i distès a l´altra  i no  fotre massa el ridícul quan  fots un clau.

No sóc de  claus  virtuals però fa dies  que  tinc la imaginació  molt relaxada. Intentar  fer les coses  bé, sense  afanys de misticisme  trascedental,  conformant-me amb aquests  escassos  tres minuts.

A mi m´han  fet un trànsit  de  luxe  cap el son.   Si a algú li serveix  per alguna cosa que no perdi el  temps en explicar-me-la.  Joder. Que la disfruti!


Psst: Aquest  titi britànica  té només un disc que és boníssim. En aquest bloc  he traduït  també el The Greatest Lovers, altament  recomanable






FRACASSAR PER  TU

Cada  vegada  em costa  més  suportar-ho.
Crec  que no podré  plantar-li cara.
No crec  que  a tu  això t´importi el més mínim,
tot el que vaig  aconseguir  per  tu.

He estat el  teu guanyador.
Per què t´allunyes de mi?

Et vaig comprar  el  cel
i tots els oceans
mirant-te només els ulls.
L´única cosa que no vaig poder  fer
va ser  fracassar per tu .
No em demanis que  fracassi per tu.

Porto el pes de  l´or  penjat del coll,
la meva  glòria  sempre  em deixa a la vista de tothom,
En el carrer hi ha gent estranya que  cava  forats
mentre  tu els  retires la mirada.

Seré  la  teva  victòria
i tot i així t´allunyaràs

Et vaig comprar  el  cel
i tots els oceans
mirant-te només els ulls.
L´única cosa que no vaig poder  fer
va ser  fracassar per tu .
No em demanis que  fracassi per tu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario