viernes, 28 de agosto de 2015

Let me in- Marika Hackman

Aquest  és un altre  disc de  debut que recomano sense  cap  dubte. És una nineta   anglesa de  23  anys que  segueix el  rastre( mai millor  dit) dels seus   fars, les intel.ligentíssimes i superbes  Laura Marling i Rachael Sermanni.

Tranquilitza  , i molt, que les  generacions que  vindran  comencen a  tenir els  seus  genis, les seves  referències , algú que pensa  diferent, que s´expressa diferent, que no retorça la seva  ment  per fer-la inaccessible sota el parassol  d´una impostada   fragilitat que no és res  més que  una vanitat desubicada.

La bellesa hauria de ser sempre el dictat de les distàncies curtes. Poder-te tocar(.)






Deixa´m entrar
( Let me in- Marika Hackman)



Oh, deixa´m entrar
l´aire  aquí a  fora és pesat
i jo he crescut massa  prima i esquifida,
m´he estat asfixiant en aquest vent
que vomito per la meva  pell
tossint AMOR amb  sabor a primavera,
verd i famolenc d´oxígen.

Però jo podria ser  la llum
que pogués  encendre el maleït  rastre
que tu seguiràs
cap a un cruel i durissím cor.
Jo sóc un  cruel  i duríssim cor.

Com un trist  i gris  carbonet
desplegat per  tot el cel
aquesta lluna   solitària
deixa petjades als meus  peus,
que m´acompanyen cap al llit i
acaronen la  meva cara  feta de paper
i pentina els meus  cabells
parlant paraules fetes de silenci
però amb les seves  mans

Ella  podria  ser la llum
que m´ajudés a consolidar un rastre
que ells  seguiran
cap a  cruel  i duríssim cor,
Jo sóc un cruel  i duríssim cor.

Aixeco la  meva  copa mirant  cap a l´est,
que s´aixequi a l´alba
i desperti d´una  vegada  el meu cor mandrós,
que bategui  vida una altre cop.
Ara estic preparada.
Abans  no  ho estava.

Em vaig capbussar en el llac
per amagar  les  meves llàgrimes,
per ocultar  les meves  pors més coents
retorçant-me sobre  l´herba i
respirant  amb  dificultat.
El cel es  va tornar  fosc.
El foc va quedar destrossat.
Al  final  vàrem poder dormir.

Quan les brases  acabin per morir
elles no  seran qui  t´agafin de la mà
i et portin cap allà,
cap a un  cruel i duríssim  cor
Jo sóc un  cruel  i duríssim cor

No hay comentarios:

Publicar un comentario