lunes, 17 de agosto de 2015

Josienne Clarke & Ben Walker . Silver line


La feina més difícil que  tindràs serà transformar els partits perduts en reptes on el  guanyador  ja no hi sigui.

Deixar les drogues legals , recobrar el  sentit de l´humor  i arribar a ser la  teva propia ironia…

Per què collons  vas oblidar-te que tu eres el premi?






Un  raig de llum entre els núvols


Ara ja fa molt temps  que  vull dir-te alguna cosa
que pugui alleugerir la  teva càrrega  i il.luminar  el teu dia,
però no hi han prou paraules pels colors que puc veure,
canvien els decorats, mai són del  tot iguals,
i d´alguna manera  el meu paisatge sempre queda a la vista,
entre les tonalitats de la melanconia
en el crepuscle  i a l´alba
Hi  ha moments que serveixen per fer-se preguntes,
però d´alguna manera sempre es converteixen en laments.
Aquells moments  ja  van marxar per no  tornar  mai més
ni desfets   en nostàlgia mentre  el  meu  record els  anhela
  
 Per  cada unça d´alegria  hi ha una lliura de penediment.
Si el sol s´aixeca saps que en algun moment es pondrà
Així que ara em dedico a  desmuntar-ho tot
I posar-ho en el lloc que li pertoca,
Guardant-me una mica  de sol pels meus dies de pluja,
Intentant  trobar aquell raig de llum
que s´escapi entre  els núvols
que s´acumulen en el meu cel 

No hay comentarios:

Publicar un comentario