martes, 11 de agosto de 2015

HERE IT IS.- LEONARD COHEN

Quan ahir  escoltava aquesta  cançó en un preciós disc de  versions del Leonard   " Cohen- The Scandinavian Report" vaig pensar en el meu pare.

Està bé però molt dèbil.  Totes les seves  defenses  se les  ha quedat  la Damm. El tracte  que  van fer amb ell  va  ser cruel. El van mentir. 

Sabien que nosaltres  no sabem explotar  cap enfora, que sempre ho fem cap endins.  Després de devastat no el  van avisar que qualsevol droga que ens sembli que pot  mitigar el dolor sempre s´acaba  cobrant el seu propi preu.

A voltes penso que potser  hauria estat millor que rebentessis alguna porta  o que  cridessis   fins quedar ronc i no fer-te  tan amic d´aquella  gran  filla de puta.

Però ara  ja és tard. 

De vegades, l´amor  va tan per lliure, que s´equivoca






Aqui està

( here it is-Leonard Cohen)

Aquí està la teva  corona,
el  teu segell i els teus anells.
Aquí està  el  teu amor
per totes les coses.

Aquí està el carretó
el teu cartró i la teva pixada.
Aquí està el teu amor
per tot això.

Que tots puguin viure!
Que tots puguin morir!
Hola amor meu.
Amor meu... Adéu...

Aquí està el  teu vi,
i la teva  caiguda de borratxo.
Aquí està el  teu amor
el teu amor  per  tot això.

Aquí està la teva enfermetat,
el teu llit i el  teu orinal.
Aquí està el  teu amor, 
per la dona... per l´home 

Que tots puguin viure!
Que tots puguin morir!
Hola amor meu.
Amor meu... Adéu...

I aquí està la nit,
la nit que  just ha començat,
i aquí està la teva mort,
en el cor del  teu fill.

I aquí està l´albada
( fins que la mort ens  separi)
i aquí està la teva mort
en el  cor de la teva filla.

I ara dius que tens  pressa,
i ara  ja  has  marxat,
aquí està l´amor
sobre el que totes les coses
s´han construït.

Aquí està la teva creu,
els  claus i el turó,
aquí està l´ amor
que sempre va per lliure.

Que tots puguin viure!
Que tots puguin morir!
Hola amor meu.
Amor meu... Adéu...

No hay comentarios:

Publicar un comentario